Красотата на пътя за вкъщи

Yo!
      Колко пъти сте се заглеждали в някоя красотичка, докато се прибирате у дома? Спирали ли сте да се порадвате на нещо дребно, но което по някаква причина ви е привлякло вниманието. Открих, че дори пътят към дома, който минавам всеки ден, е осеян с красиви дребосъци. 

Баба ми имаше по едно време растение, което цъфтеше по подобен начин. Цветовете му бяха високо, но всеки път ми се приискваше да се протегна и да си откъсна. А най-неочаквано преди няколко дни погледът ми се спря на това.

Обожавам кварталните градинки. Дават ми усещане за близост с природата. А когато видя такава зелена комбинация, барабар с паяжината (обичам паяци), не мога да не се спра. 
Не знам кой би се сетил да тури цветя на рамото на Алеко, но го намирам за сладурско. 
На път за дома минах през Lilly (каква изненада, нали :-). Дамата на касата забеляза червената ми чанта и най-неочаквано ми подари това рекламно моливче на Lacalut. Как да не му стане на човек топло на душата...
 Тази красота я оставих за най-накрая. Често виждам такава невероятна комбинация от цветове при залез и този път не останах безучастна. Ако сте имали лош ден, погледнете нагоре и се порадвайте на небето. 

 Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации