A-England Dragon

Yo, драги читатели!
     В навечерието на един от най-топлите празници искам да ви споделя една красота. Не вярвах, че ще започна да поствам лакове и маникюри, като го знам изтормозения вид на ноктите ми, но напоследък изглеждат учудващо прилично. За почивните празнични дни реших да сменя обичайните за мен цветове и избрах цвета на коледно дръвче. 
Уникалният Дракон. 
A-England имат страхотни холограми. Откакто научих за тях и поръчах пробно, не мога да им се нагледам. Заради тях кривнах от обичайните за мен червено, коралово и розово и започнах да нося нещо различно. Лаковете са с много добро качество, съхнат бързо (носила съм и без топ) и издържат по 5-6-7 дни, като единствено ръбчетата се оголват. 
Дъгата му е жестока. В облачно време е трудно да се хване цялата му красота. Частиците също са доста видими.

Лаковете на A-England се продават в сайта им https://www.a-england.co.uk/. Един лак струва 11 лири. Всеки месец пускат Gem of the month - 2 лака на цена 8 лири, а в момента имат и още по-големи намаления. Аз съм си купила общо 4 лака и съм много доволна от всички цветове. Доставката е безплатна на територията на UK, така че с превозвач си заслужават отвсякъде. 
Весели празници, драги читатели! Бъдете здрави, запазете усмивката на лицето си и носете красотата в душата си! Наздраве!

Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации