Winter Picks #1

Yo!
 За много години, мили читатели, бъдете здрави, нека семействата ви преливат от любов, скоковете в цените не ви се отразят изобщо!       
Любимата ми зима е в разгара си. Аз, бидейки зимно бебе, храня особено топли чувства към нея - има сняг, коледни лампички - радвам им се като дете, и най-същественото - има пързалки.  Само че зимата си носи своите особености и необходимости - скърцащите ми колене се обаждат, а кожата сигнализира, че лекото кремче от лятото вече не й е достатъчно. Затова и сменяме част от артилерията...
 ...и минаваме на по-тежката. В студеното време кожата си иска по-сериозно подхранване и това важи и за лице, и за тяло. Лосионът на Balea No drama lama е чуден за целта. 
Сигурно се чудите, че ползвам тежки масла есента и лосион през зимата. След ударното есенно подхранване, кожата ми просто не изисква толкова тежки текстури вече. Макар и с по-течна консистенция, типична за лосионите, продуктът на Balea си върши работата чудесно и като бонус мирише на канелени бисквитки. Опитах се да го ползвам лятото (как да устоя на аромата на сладкиш?) - тц, тежък е.
     През зимата кожата ми се позасушава - не само по тялото, но и по лицето. И досегашният дневен крем се оказа недостатъчен като грижа. 
Серумът на Olay си го купих от Superdrug в Лондон - точно зимен продукт. По-силиконов е и му е небходимо повече време да попие, но в студа определено ми се отразява добре. Не пропускам дневния крем. През януари от Букурещкия ДМ купих за себе си и за приятелка по един крем на... Bioten, но този Bioten не е като нашия Bioten, който се продава в България. Освен по името, по нищо друго не си приличат. Приятелката ми много го хареса, аз също - за зимата е доста подходящ. 
 През зимата стандартните измивни гелове и субстанции изсушават повече, отколкото ми се иска - затова минах към почистващото мляко на Clarins. Води се за нормална до суха кожа, но според мен е повече за суха, отколкото за нормална - млякото е с гъста и мазна текстура. Иначе измива прилично (спиралата, разбира се, се дърпа - напоследък всички спирали свалям ужасно трудно - захапват ми миглите и дотам) и не мазнее след отмиване. Ако искам да махна грима отведнъж преди млякото:
Влиза почистващото олио на Avon Nutra Effects. Честно казано, то сваля грим по-добре от млякото на Clarins, но ужасно люти на очите. Затова го ползвам само в случаи на по-тежък грим. Докато не съм забравила...
 Пилингът с плодови киселини на Revuele се оказа добро попадение. Ползвам го вместо скраб и си почиства не по-зле. Консистенцията му е на гъст гел, а performance-a му е доста необичаен - нанесен на лицето, след едно-две разтърквания се появява някаква фрикция - съпротивлението се повишава и кожата ми започва леко да пари. Измивам го на секундата и кожата се успокоява. Нямам зачервявания и други "приятни" работи и кожата е чиста. 
И устните ми стачкуват. Въпреки наличието на 4-5 животни в арсенала, този балсам е най-силен за момента. Не реши генерално проблема, но облекчи положението. А как си обичам матовите червила (не стоят никак добре на сухи и лющещи се устни). И като стана дума за грим...
Познайте коя е най-използваната палитра този сезон. Mauve obsessions няма нужда от представяне, една от най-добрите ми палитри в колекцията (мисля, че имам още 7...все още са едноцифрено число. Чудя се за колко дълго.)
Зимата е времето на тежките сладки аромати, на които съм заклет почитател. Не че не ги нося и през лятото, просто през зимата повечето разкриват пълната си красота.
Един от последните аромати на Нина Ричи. Беше любов от първо подушване. 
Много ми харесва как фино се разпръсква ароматът от пулверизатора, фино е най-точната дума. Такава mist не съм виждала при никой друг парфюм. 

Другата парфюмна обсесия за зимата. В студеното време сладостта му се развива разкошно. Понеже грам не ме бива в описанията на аромати, ще спра дотук и ще оставя другото на въображението ви. Или на fragrantica.com - за конкретика.
To be continued...

XO!
Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации