Bulgarian haul - vol. I

Yo!
След едно дъъълго отсУтствие, изпълнено с вълнения покрай новата работа и уикенди, прекарани в мързел, най-накрая мога да си покажа една част от придобивките в последните месеци. 
Зимата мина и замина, а аз още не съм си показала миналогодишния и част от тазгодишния шопинг. 
Покрай сертифицирането ми като про гримьор ми се отвори още по-голям апетит към пляскала. Далеч съм от мисълта, че продуктите стават за професионална употреба, но някои се оказаха малки съкровища. Като хайлатърът на Gabrini.
За него има цяла отделна публикация - цък. Въпреки слабостите си, продуктът е много сполучлив. Ползвам го наравно с Мери Лу. За разлика от него, моливите за устни се оказаха голямо недоразумение.
Грабнах ги от Елитис и се надявах да се поне приблизително толкова добри. Нейсе. Нанасят се неравномерно, изтриват се неравномерно, изобщо фира. Ще се намъча да ги изхабя някак. Като заговорихме за разочарования, мисля, че съм споделяла фрустрацията си от матовите червила в гилзите на Avon. F*** logic! Сдобих се с още едно!
Този цвят е от новите им три - приятно се изненадах. За тъмен цвят стои много прилично. 
Да не се казвам Лора, ако не се сдобия с поне един телесен цвят! 
Имам чувството, че есента беше време на разочарования от нюд червила! Nonstop Nude е светъл, почти незабележим - става за случаите, в които ми трябва нещо непретенциозно. И за пръв път от много време насам изневерявам на любимия мат.
Не можах да устоя на цвета, а нанасянето е разкош - плътен цвят, не подчертава недостатъци, лепне като всеки гланц, но who cares. Заслужава си 6-те лева. За същата сума от ДМ реших да тествам и новите червила на Essence.
Тези хора се счупиха да обновяват сериите. Затова намирам за крайно нерелеватно да пиша отзити за Essence и Catrice - харесаш един продукт, те пък вземат, че го спрат. Това червило  в цвят 04 не е нещо уау - приятна текстура и цвят, равномерно изтриване, но нищо впечатлително.
Не пропуснах да мина през Сефора. И понеже от сума ти време слушам за..хм,хм...Zoeva (Цоефа, ЗоИва, anyone?), отнесох една палитра.
Другото мини беше Cocoa Blend. Хареса ми повече, но беше свършила. Тази се оказа разкошна nonetheless. 
Страхотна пигментация, смесване, изобщо брилятно изпълнение. Нетипични за мен топли цветове, но се оказа, че ми тичат (за справка - страницата във Facebook).
Другата придобивка от Сефора беше мноого необходим покрай матовите финиши продукт. 

Скраб за устни с аромат на мед, собствено производство на Сефора. Върши прилична работа за 10-те си лв. Нанася се на сухи устни и така се освобождават ексфолииращите частици. Дращи яко, но сваля мъртвите клетки. Оставя и филм върху устните, което на мен ми харесва. 
А където е Сефора, там и NYX...и като се отворих на едни огнени цветове, сега само такива търся.
Цвят Heat - наистина огън в кутийка. Тествала съм го и върху себе си, и върху съотборничка - цветът е добре пигментиран, малко е прашлив и тебеширен, но стои стабилно и за 4-5 часа не се събира в сгъвките (не съм го носила повече). Моята съотборничка потвърди, че се сваля много лесно.
Тези две лимитки вече съм ги показвала, няма да се повтарям - сладурски опаковки, добро качество като за Essence.
Напред към бялата козметика.
Продуктите на Revuele ги гледам и чета за тях от много луни насам и накрая от пловдивския Елитис отнесох блестяща (!) пилинг маска за лице (мисля, че за пръв път видях такъв продукт на Glam Glow, но моля ви се - маска за 40 камъка?); енергизиращ серум, два химически пилинга и околоочен крем. Към момента съм със смесени чувства. Маската при отлепянето си боли ужасно. На всичкото отгоре не се и измива лесно - наложи се да търкам с четка, за да я сваля. Серумът и околоочният крем не усещам да правят нещо. Зимата използвах пилингът с плодови киселини (зелетата опаковка) и почистваше прилично.
Не можех да пропусна прехваленият серум на Bioten Multi Collagen. Чукнах трийсетака и започнах да виждам разни бръчици. Знам, че няма да ги затърка напълно, но и леко запълване би ми дошло добре. Измивният гел на Balea го купих на инат, понеже DM спряха да зареждат от мицеларния измивен гел. За съжаление, този не може да му стъпи и на малкото пръстче.
Околоочните ми кремове започнаха да привършват и след разочарованието от Revuele за разтуха си купих този - чух добри отзиви и не можах да устоя на кравичката в ъгъла :D.
Това е втората шийт маска на Chamos, която си купувам. Не харесвам този тип маски, защото кърпата винаги се оказва голяма за лицето ми и е голямо наместване всеки път. Chamos  са единствените такива, които продължавам да си купувам. Изключвам Inisfree, които си взех от Ню Йорк.
Това бебе от Avon си го купих, за да мога да го взимам на път. Доста е плътен кремът като текстура, но е подходящ за пътешествия.
 От Oriflame попълних запасите от кремове за ръце и поръчах този кремообразен хайлатър, който може да се носи самостоятелно и да се смесва с ФДТ. Засега съм пробвала да го смеся, но вероятно съм сложила твърде малко количество и не видях озаряване.
И за финал, не мога да пропусна четките на Real Techniques - ползвам ги и върху себе си, и в гримьорската ми практика и съм много доволна от тях. Меки са, не боцкат, не се скубят при пране - мия ги на едно-две ползвания - и разнасят отлично.

Пак стана чаршаф. Затова volume II - следващият път.

ХО!
Ваша Д-р Лорчо

Коментари

  1. Напълно съм съгласна с теб относно продуктите за устни на Gabrini.... , колкото е добър хайлайтерът, толкова са зле червила...... Пробвах няколко продукта на Revuele и всичките се оказаха тотален провал, които в най-добрият случай няма да правят нищо, а конкретно в моя- предизвикаха точно обратният резултат (изсушаване на косата и изриване по кожата от крема им за лице)...... Не бях чувала за тази марка с кравичката, но сега определено ще потърся нещо за проба, просто е невъзможно да се подмине тази опаковка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лошо за Revuele наистина. Околоочния крем с кравичката мисля, че го купих от Елитис, но съм го виждала и на други места, където продават българска козметика. Ще се радвам да чуя как ти е подействал :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации