Bulgarian Yogurt Eye Serum

Yo!
     Напоследък забелязвам как киселото мляко буквално превзема козметичната индустрия, особено в бялата козметика.  А Чичо Гугъл прелива от идеи за маски, домашни кремове, etc. на основата на "йогурт" (как не съм фен на тази думичка...). Не съм от типа жени, който ще запретне ръкави и ще забърка магическа отвара, пардон, крем у дома, предпочитам вече произведените и опаковани такива. А когато видя кравички на опаковките, не мога да се сдържа :)
Този сладурковец се гушеше срамежливо на един рафт в Елитис. Понеже все още нямам бръчки, които да трябва да запълвам, и не ми трябва тежка артилерия, реших да дам шанс на този околоочен серум. 















По дефиниция се води противобръчков, с концетрат от кисело мляко, амарант и хиалуронова киселина (каква изненада!). Според производителя би следвало да намалява тъмните кръгове, признаците на умора и подпухване. 
Опаковка: Серумът пристига в картонена кутийка, а  тубичката е запечатана със защитно фолио. 
Нанасяне: Серумът е с рядка кремообразна текстура, клони към течен дори. При нанасяне се плъзга леко по кожата. На мен ми се налага да втрия повече, за да попие. Обичайно го нанасям сутрин и вечер. 

Представяне: За 4-те си лева, серумът върши много прилична работа. Усещането, което оставя след нанасяне, е много приятно и освежаващо. Попива бавно, но за сметка на това оставя кожата ми доста по-гладка от обичайното - откакто го използвам вече няколко месеца има осезама разлика. Серумът се оказа добра основа за коректор - кожата ми не попива коректора толкова бързо. Ако до този момент към 15:00 тъмните ми кръгове вече надничат под грима, то със серума измествам с два часа това "събитие". (И проблемът не е, че съм уморена - просто кожата ми е ужасно тънка в тази област и кръвоносните ми съдове са видими). Относно обещанията - сутрин не съм уморена, рядко съм подпухнала, а тъмните ми кръгове нищо не може да ги скрие, освен коректор - така че по тези признаци не мога да дам становище. Обаче положителната промяна я усещам. 

Като цяло мнението ми за този серум е положително. Чудеса не могат да се очакват, но за поддържаща грижа за непретенциозна и млада кожа според мен е доста подходящ и бюджетен. 

Хо!

Ваша д-р Лорчо
      

Коментари

Популярни публикации