Le кош за последните месеци

YO!

   Лелe, колко време е минало от последната публикация! Покрай новата работа и доста недотам приятни събития напоследък, нямах много време да се обърна дори. Съответно животът просто ми сигнализира, че трябва да се поспра малко. А пък кашончето с празните опаковки упорито надава глас.
Disclaimer: Празните опаковки, обект на този пост, не са довършени сега - минаха няколко месеца преди успея да ги заснема, но ето че дойде и тяхното време.
Освен чисто празните опаковки, присъстват и продукти, на които просто им дойде моментът да се разделим. Служиха ми вярно (подсмрък)! 
Почетното първо място е отредено на продуктите за коса - там съм особено капризна заради ужасно чувствителния ми скалп и никакви компромиси не се правят със състава (като при обувките...добре де, и парфюмите).
TIGI Bed Head Curl Hydrating Jelly Oil - за моята коса отличен. Има консистенция на рядък гел и под крема за къдрици върши чудеса. Малко е неикономичен, но в Notino съм го намирала за десетина лв. Repurchasе: вече съм се запасила с две опаковки. Докато го има, със сигурност ще го поддържам.
Alterna Bamboo Anti-Frizz Shampoo - този шампоан го ползвах като първи етап в миенето на косата - не съдържа никакви сулфати и парфюми. За съжаление, изчезна от сайтовете. Repurchase: да, ако се появи пак и има намаление (редовната му цена е...40 камъка).
Pantene Repara & Protégé маска за коса - тази маска я отнесох от Майорка и за 5те евро, които платих за нея, вършеше добра работа - четката се плъзгаше като през масло в косата. Repurchase: да.
Balea мляко за коса с праскова: Доста приличен за цената си продукт без отмиване. Добре ми служеше за първа стъпка за стилизиране след баня. Repurchase: да.
Продуктите за тяло този път имат само двама представители. Balea No drama lama bodylotion е една зимна лимитка, която влачих доста месеци - не много хидратиращ лосион, но ароматът му беше божествен. Ползвах го лете и зиме. Discontinued! А Avon Chocolate body scrub беше всичко друго, но не и ексфолиант - частиците не се усещаха и не долавях ефект, дори и измивен такъв. Ароматът му не е достатъчно на ниво, че да си го купя втори път. Repurchase: no way.
От измивните продукти за лице приключих Garnier двуфазна мицеларна вода travel size - пълен ужас. Почистване минимално, за сметка на това мазнотия до шия. Не се справяше с по-силен грим и размазваше яко. Repurchase: не. Мицеларната вода на La Roche-Posay - беше по прилична. Почистваше добре, но лично на мен ми се струва малко overpriced. Същият ефект, че дори и по-добър, получавам от мицеларните води на Nivea, a цената е несравнима. Repurchase: не
Най-после пробвах маска на Innisfree - тази е с ориз (май...), която си купих от физически магазин в Ню Йорк (уф, звучи ужасно снобарско). Истината е, че ако не бях замъкнала съкровището на разходка из авенютата и ако не ме беше загризало любопитството, че ми е под носа магазинът, сигурно нямаше да се занимавам с поръчки ever, колкото и да са прехвалени. Маската не е лоша, оставя приятно усещане, но не мога да кажа, че е нещо уау. Ще си ги използвам, но надали ще повторя тази покупка специално.
Кремчета, моя вечна мъка! Околоочният на Regal  екстракт от магнолия и .... пептиди беше приятен. Не усетих стягане на контура, както обещава, само леко подхранване. Недостатъчно. Repurchase: nope. Вече се ориентирам към по-сериозен състав (виждам фини линии).
Bioten хидратантен крем - правя уточнението, че не знам дали този Биотен е нашия Биотен, който се продава тук. Този е от ДМ в Букурещ. Прави точно това, което е описано на опаковката - много добра хидратация. За зимните месеци ми беше спасение. Repurchase: o, да.
Garnier Pure Active BB cream - имаше период, в който ми беше сред любимите продукти, после започна да ми идва прекалено изсушаващ (Гарниер са добри приятели с денатурирания алкохол - има го почти навсякъде в продуктите им за лице). Доизползвах го със солидно количество хидратиращ крем под него. Repurchase: не.
От грим продуктите изхвърлям две спирали, използвани до дъно. Maybelline Total Temptation си я купих още като излезе, но трябваше да си изчака реда - не отварям повече от две-три спирали едновременно. Хареса ми като дължина, извиване и обем - но на мен не ми и трябва много. Repurchase: да, определено. За L'Oreal Paradise Extatic имаше диаметрално противоположни мнения - ами моето е от положителната страна - при мен правеше много хубави и дълги мигли. Но и аз като цяло добре се спогаждам със спиралите на L'Oreal. Repurchase: да.
На тези топове и основа просто им дойде времето - сгъстиха се ужасно, а разредителят макар да пооправи консистенцията, вложи издръжливосттта. Poshe  е един страхотен топ (пак съм го купувала от Щатите) без формалдехид, съхне за минута и дава страхотен  блясък. Repurchase: определено. За Golden Rose Quick Dry и Perfect UV top coat мнението ми е идентично - доволна съм и от двата и вече съм се запасила с новите опаковки. Бях доволна и от Avon Mark Gel Shine до момента, в който не започнах следващата опаковка - не знам въпрос на партида ли е или са го развалили наистина, но втората опаковка няма нищо общо с тази - нито издръжливостта е същата, нито блясъкът - не, Avon, няма да се разберем така. 7 in 1 Base coat ми хареса и към момента вече ползвам втора опаковка. Но защо се сгъстява толкова бързо, едва на средата е и вече за хвръляне?

    Това беше поредното козметично кошче към момента. Напред към следващото.

ХО!

Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации