Къдриците - да се смееш ли, да плачеш ли...(part 1)

       Meh! Къдравата коса е дар и проклятие. В един момент изглежда зашеметяващо, в следващия ти иде да грабнеш ножицата. Или пресата. Защото завъртулките никога не стоят, където им е мястото и имат навика да падат до унили, безформени кичурчета в най-подходящия момент.  
          За онези от вас, които въпреки мъката са решили да се борят с опърничавите масурчета и да поддържат естествено къдравата си грива, ето някои акъли. Тази система проработи след дълго тестване на комбинации от видове продукти. За да не става километричен постът, тук ще разкажа за измивните продукти, а в следващия пост ще обясня и стилизантите и алгоритъма. Enjoy! 

Шампоани
Сред множеството шампоани, които съм изпробвала във времето се откроиха някои, след чието ползване забелязах съществено подобрение и с които се снабдявам периодично. На празна опаковка сменям шампоана, за да не привиква косата с него. В момента най-ползваните от мен шампоани са: 
John Frieda Dream Curls Shampoo - първенецът в групата. По принцип продуктите на John Frieda се отразяват много добре на косата ми. Използвала съм и балсама и крема за къдрици. Този шампоан прави сухите ми къдрици живи и лъскави. Минусът на този шампоан е, че след продължително ползване утежнява косата. Използвам го 2-3 пъти месечно, когато усетя необходимост и винаги съм доволна от резултата.  Определено препоръчвам.

Авиа с хума Blue River - купих си този шампоан в търсене на продукт за бързо омазняващи се корени. Преди известно време косата ми претърпя някакви изменения и корените започнаха да се омазняват, а краищата оставаха сухи. Този шампоан остава корените и скалпа искрящо чисти. След него задължително нанасям по-силен балсам. Използвам този шампоан, само когато не мога да си понасям косата и по някаква причина съм била мързелива и не съм я измила поне 4 дни.

Nature Touch Healthy Look Anti-Dandruff Shampoo - противно на очакванията ми този дрогериен сладур, с който се сдобих от един народен супермаркет в гръцкия курорт Неа Перамос, се справя забележително добре със задачата да измива добре и в същото време да не пресушава до безобразие. Не мога да пропусна балсама, но е по-щадящ от Авиата. Използвам го малко по-често, когато мия косата на 2-3 дни, като са ме хванали лудите или съм се препотила след 30 км на ролери. 

Използвала съм и други шампоани , които са си свършили прилично работата, но не с ме впечатлили особено - Schauma Fresh It UpМилва с хинин и Милва с боров катран. В един момент обаче спряха да действат и ги смених. 

Балсами и маски
Без балсам или маска посмъртно не мога да укротя разплетената дамаджана, която имам за коса. Не мога и да я разреша - косата си реша задължително под душа, с една кофа балсам отгоре. За бога, момичета, не си решете къдравите коси сухи! Ако на някой не му е ясно защо, ето една причина:
Съжалявам за ужасната снимка, но предната ми камера не става... В мометна използваните от мен балсами са тези:

 Aussie Frizz Miracle Conditioner - и с този симпатяга се сдобих в Гърция. За 3 евро. Не мога да разбера защо всички яки продукти се внасят при комшиите, но при нас - не. Този балсам върши добра работа, ако не съм ползвала някой по-силен преди него, като Авиа. След по-щадящите този шампоан се справя добре с подхранването и разплитането и косата се разресва лесно. Мога и да не нанасям грижа без отмиване след банята (но не мога да пропусна фиксирането). Бих си купила още някоя опаковка в запас. Виждала съм продукти на Aussie и в Boots, ако ви се занимава с онлайн поръчки. Най-добре отидете на почивка в Гърция :)

Botanics Balanced Moisture Conditioner - този грамадан ми го подари близка при гостуването ми в Лондон. Botanics е марка грижа за кожа и коса на Boots и се продават и във физическите им магазини и онлайн. Този балсам е с гъста и плътна текстура. Моята близка сподели, че нейната коса той не може да разплете (тя е с гъста, но права коса), но за мен е идеален. Харесва ми усещането от него, докато разресвам косата. Имам усещането, че косата става по-плътна и по-еластична.
Linea Bio маска с арган и маслина - тежката артилерия, когато имам нужда от ударно подхранване. Обожавам тази маска. Ароматът е силен, но не натрапчив. Доминира аргановия аромат, а маслината се усеща съвсем дискретно. Разплита отлично и четката се плъзга като масло. От тази марка съм пробвала и маската с макадамия и съм доволна и от нея. Бих опитала и другите видове.

До тук с лесната част. В следващия пост ще си говорим за стилизиращите продукти и как се комбинират за добър резултат.

XO! 





Коментари

Популярни публикации