А ти откъде се взе? или Simply Essentials Hand and Nail Cream

    Септември нещо не е месец за публикации. Освен, че хвърча като финикиец по задачи, пътьом се опитвам да си практикувам спортовете, за да остана адекватна през другото време и да си карам шофьорския курс спокойно... В същото време в главата ми никнат като гъби идеи за публикации, които ще видят бял свят, но... по някое време. :-D
     От месец някъде ми се иска да драсна няколко думи за едно малко съкровище, което открих съвсем случайно. Става дума за крема за ръце и нокти Simply Essentials на Mellor and Russell. Купих го от Елитис в София миналия месец за колосалната сума от 1,40 лв. (Беше показан в новите придобивки.) Не бях чувала за този производител до тогава, но не се поколебах за тази цена. Опитах се да намеря нещо в мрежата за Mellor and Russell, но нещо не ми се получи. Забелязах, че напоследък по дрогериите са се появили и други техни продукти - маски за коса, кремове и серуми за лице. Сдобих се и с такава маска за коса, но за нея по нататък. 
     Кремчето пристига в симпатична бяла тубичка с розова капачка. 

Според производителя кремът е подходящ за суха кожа и съдържа масло от монои от Таити. Какво е това животно - според информацията в мрежата, маслото от монои се добива на остров Таити, Френска Полинезия (waaaaay too far...). Цветовете на таитянска гардения (Gardenia Taitensis) се киснат в рафинирано полинезийско кокосово масло (Cocos Nucifera), като по този начин се екстрахират и запазват качествата на въпросната гардения. Твърди се, че таитянските жени го използват за масаж на бебета. И че маслото защитава кожата от сол, вода и слънце.
      Да оставим суперлативите настрана. След около месец ползване мога да кажа, че за тази цена кремчето се държи повече от прилично.  Бяла плътна текстура, която в началото се усеща леко мазна, но след пълно разнасяне няма и помен от мазнина. 
Една от особеностите на крема  е, че при разнасянето му като че ли придобива още по-голяма плътност и стои като все едно съм нанесла Нивея от онези в металните кутии - сещате за каква плътност говоря. Налага се да се "доразмаже" иначе каквото пипнете, ще бъде буквално "мазало". На този етап все още се усеща мазнината, за която говорех. Ето за какво иде реч:

Иска си разнасяне докрай. Попива за около минута и не остава никакъв мазен филм. Ароматът му е убийствен и траен за този тип продукт. Върху ръцете остава едно кадифено усещане. Не може да се сравни с онова, което крем като Glysolid оставя, но двата продукта са в съвсем различни класове и не е релевантно изобщо да се сравняват. Ето и състава: 
За тази цена смятам, че кремчето си заслужава и с удоволствие бих си го купила отново. Любопитна съм да опитам и други продукти с други активни съставки на този производител.
 

Коментари

  1. Опитах мостра на шампоан от серията и много ми хареса. Интересно, че ми е трудно да открия информация за местата в София, където се продава. Открих в руски сайт за онлайн продажби шампоана и за произход пише - България :)

    ОтговорИзтриване
  2. Шампоани, както и балсами и дневни кремове на марката съм виждала в Елитис и в ДМ, за Лили не съм много сигурна.

    ОтговорИзтриване
  3. Привееет! Аз също съвсем случайно отрикх тази марка в Била. Варна. Използвам маската им за коса, която за първи път купих за цена от 2 лв и нещо, до към 3 лв. Не помня...защото след това, я пуснаха на промоция за 1,99 и си взех още 3 бр.Представете си колко ми е харесала... :) Специално от маската за куса съм много доволна, и е с hemp seed oil, подхранва и укрепва. Силно препоръчвам. А сега си взех и аз кремче за ръце но със синята капачка - с argan oil. Също добра и полезна покупка. И за пореден път се убидх, че сравнително евтина козметика, можде да бъде много по качествена и действаща от скъпата! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ползвала съм тяхна маска за коса също, наистина е много приятна, слабичка е като действие за маска, но като балсам определено ми харесва.

      Изтриване
  4. Здравейте и аз откакто открих тази марка съм много щастлива,в момента ползвам дневния им хидратиращ крем и крема за крака и от двата продукта съм много очарована особенно от крема за лице!!! Препоръчвам с две ръце

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте,
    Намерих Simply Essentials в DM преди време и си купих крем за ръце, само че не беше розов, а зелен, доколкото помня. Мазах се два пъти с него и го изхвърлих. Това, което се описва в ревюто като гъстота при разнасяне, наистина е така, но е много странно. Аз имах чувството, че се мажа с крем за бръснене "Каро", който изобщо не попива, а става все по-гъст. Ароматът също допринасяше за това усещане - беше остър и неприятен.
    Пиша това, за да има и обратна оценка. Може някой да реши, че ще попадне на изключителен крем, без никакви забележки, а да се окаже, че не е точно така.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте! Благодаря Ви много за обратната връзка. Разбира се, в поста споделям своите собствени впечатления от крема, като те се отнасят само за тази модификация. Козметичните продукти се възприемат различно от всяка кожа и е строго индивидуално като усещане и действие. Аз например нямам проблем с текстурата и острите миризми, но не всеки е така.
    Споделената от Вас информация е ценна за мен и за читателите. Още веднъж благодаря за мнението.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации