Balea Rasier Gel Pink Grapefruit - Ох!

         Навръх дългоочакваната ми ваканция (предвид предните натоварени 3 месеца), реших да споделя впечатления за нещо, от което през лятото имаме особена нужда.      
         Продуктите на Balea, марката на ДМ, винаги са ми били симпатични, а ефектът им за цената си е ... задоволителен. Няма да си накривя душата, ако кажа, че съм си ги купувала основно заради ароматите им. Един от най-използваните им продукти от моя милост е пяната за бръснене в нейните разновидности - с алое вера и с розов грейпфрут. Първата, която пробвах, беше с алое вера и не беше никак лоша. Капризната ми кожа я понесе добре, оставаше гладка и без раздразнения. Обнадеждена, след като привърших с нея, реших да опитам тази с розов грейпфрут.

       На "излизане" от опаковката, пяната е с гелообразна консистенция в розов цвят, която след разтъркване добива вид на пяна.


Бръсначът се плъзга гладко (за показанията на снимката - 3 пъти на кръст, след което трябва да го изхвърля...най-безсмислено похарчените 8 лв.), НО... до тук приключват добрите й качества.
       Противно на предшественичката си, тази пяна оставя кожата ми раздразнена и зачервена, особено на по-чувствителните места. Успявам да я използвам единствено за краката. Това, което ме озадачава в случая е, че преди да си купя пълноразмерния продукт, тествах по-малката разфасовка на същата пяна и нямах подобен проблем. Или е въпрос на партида, или вероятно комплекс от фактори са оказали въздействие върху кожата ми, за да реагира така. 
       За момента ще продължа да я използвам, но при избора, който имаме на пазара, надали ще подновя скоро време, особено ако кожата ми продължи да капризничи. Или трябва да се върна към продукта за чувствителна кожа. В момента в DM  е заредена лимитирана колекция Birds of paradise. Разпознават се по пилетата на опаковките, като един от продуктите е точно пяна за бръснене.
Снимката е от Pictaram.org. 

Изглежда много сладурскo, но честно казано, не смея. Засега.

Толкова. Дим, дим, дим, дим да ме няма :-D




Коментари

Популярни публикации