Пинко розовата пантера или L'Oreal Color Riche 136 Flamingo Elegance

      L'Oreal ги уважавам много. В трезво състояние (не съм била в другото...засега). През годините съм ползвала много техни продукти - фон дьо тен, спирали, гланцове (имаше по едно време едни очеизбождащо блестящи, които по реклама трябваше да издържат по 16 (!) часа), но най-много харесвам червилата им. Богати, плътни формули, интересни цветове и трайни за стандартите на този тип финиши.
     За лош късмет на портфейла ми, до работата има всякакви възможни козметични магазини - DM, Lilly, Elitis... можете да се досетите Лорчо къде виси, когато е в "щаб-квартирата" (не че когато съм на проверка, не разучавам всички възможни дрогерии и квартални магазинчета в района). При една от обиколките ми днес в най-близкия ДМ фиксирах разпродажба на червила L'Oreal Color Riche. 

      Цветът в разпродажбата беше на номер 136 Flamingo elegance. Като прочетох фламинго, си представих едно особено розово, към което никога не съм имала особен афинитет. Иначе в гимназиалните ми години умирах за бледорозови червила и гланцове, докато не стоплих факта, че този цвят кара зъбите ми да изглеждат по-жълти, отколкото са. За около 10 години забравих за този цвят и наблегнах на нюдове, а в последните години и на ярки. 
      Не разбрах какво точно ме удари по главата, за да си взема този цвят, но реших, че след такава дълга почивка нищо няма да загубя, ако пак го понося. Взех червилото без много да му мисля и останах приятно изненадана. Някак успях да хвана реалния му цвят на ужасната светлина в моя офис:


       Цветът е изключително нежно розово. Блед е, не е прозрачен, но не стои и като боичка. На гилзата изглежда с прасковен подтон, но на устните стои студено бледо розово. Няма го онзи бонбонен елемент, който ме дразни. Подходящ е за носене през деня. На синеочки като мен, мисля, би им отивал много. За всеки случай съм доволна от спонтанната си покупка. И понеже сега зъбите ми са по-бели, нямам проблем с цвета :D


     Ето как стои и на устни. Кожата ми е много бяла, но ми стоят добре червила и със студен, и с топъл подтон. 


Личното ми мнение е, че червилото си заслужава. Стандартната му цена е около 20 лв., което го прави скъпичко за дрогериен клас, но аз го купих за 6 лв. Имаше още 2-3 останали бройки. Срокът му на годност е до края на годината, но мен ни най-малко не ме притеснява. Ще си го използвам с удоволствие, заедно с всички други около 40 броя :D

Коментари

Популярни публикации