Вместо поздрав – Welcome to the jungle!

    Добре дошли в моето местенце за споделяне. Позволете да ви се представя – Лора Харуил, доктор по икономика… и до тук приключва официалната част. Приятелите ме наричат шеговито Лорчо. Обичам да тествам нови козметични продукти, да заровя в нос в някоя интересна книга, да карам зимни и летни кънки и да пътувам. С моя soon-to-be съпруг сме Пантелей-пътници и обичаме да пътуваме, като на всяко (почти) пътуване си  попълваме quest log – споделяме впечатления. Тренирам любителски фигурно пързаляне, а лятото прекарвам на ролери. Като всяка жена, се интересувам от козметика, обичам да си купувам нови продукти, а парфюмите и чантите са като шоколад за мен – без един мога, с един не мога :D. Ценителка съм на хубавото кафе и да си призная, трудно започвам деня без чаша от ароматната напитка. Само да ми замирише на кафе и очите ми добиват формата на сърчица.
    
    Да предупредя от сега - това няма да бъде поредният козметичен блог. Разбира се, голяма част от публикациите в него ще бъдат на тема козметика, но тук ще можете да прочетете за всичко, което ме вълнува, което съм сътворила или съм прочела и намирам за полезно, както и местата, които съм посетила. Смятам, че мога да бъда полезна, както по отношение на козметиката, така и на нещата от живота J  Когато пиша за козметика, ще бъда кратка, точна и ясна, въпреки професионалното ми изкривяване на научен работник да разтягам локуми.  Публикациите ще бъдат духовити и изпълнени с позитивизъм – за разтоварване. За съжаление, не разполагам все още с добър фотоапарат, затова предварително се извинявам за снимките с по-ниско качество.
    Държа да подчертая, че всички мнения ще бъдат на база лични впечатления от закупени от мен продукти. Ако по някаква случайност някой ПР реши да изпрати нещо, ще бъде изрично упоменато в публикацията.

Толкова от мен засега. Пожелавам ви приятни минути в блога! 


Коментари

  1. Много приятен блог, ще те следя с интерес! 🌹

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошла! Радвам се, че ти харесва. Пожелавам ти смях и приятни минути :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна си! Изчетох всичките ти публикации! Откога чакам да попадна на подобен блог - интелигентен и с чувство на хумор изказ!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за оценката! Ще се постарая да поддържам на максимум тези качества на блога.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации