Кошът през последните два месеца

    Боледувам. Явно това е единственият сценарий, в който ще си остана вкъщи да си домакинствам на воля и да мисля публикации. Последният месец не мога да стигна до блога. То не бяха сватби, екскурзии, шофьорски курсове, йога...А козметичния кош се пъълни ли, пълни. И след като в този слънчев ден съм принудена да пазя стаята, поне да свърша нещо полезно и приятно - да подготвя кофата за хвърляне (да, и прахосмукачка да пусна също).
    Кошчето изглежда по следния начин: 

Нещата не са безкрайно много, но за визуален комфорт съм ги разделила в няколко групи. В групата грим се разделям с: 

1. Течна очна линия Essence Liquid Ink - тази очна линия е наситено черна, с тънка четчица. С този вид очна линия се справям най-лесно с гладките линии и опашките. Доволна съм от тази и пак бих си я купила. Изсъхва матово, не се рони и размазва. Времето на съхнене е достатъчно, в случай че съм се омазала, да коригирам своевременно и прилично. Тази очна линия за мен си е бюджетно попадение.

2. Спирала за мигли Avon Big & Multiplied - доколкото е простират спомените ми тази спирала обещава обем и разделяне. Оставам със смесени чувства - не видях нито обем, нито кой знае какво разделяне, но беше налице видима разлика - един вид "моите мигли, но по-хубави". Честно казано я купих заради ниската цена, но не съжалявам. Не бих повторила обаче предвид качеството на други дрогерийни марки. 

3. Фон дьо тен MaxFactor Skin Luminizer - ако не съм казала, да си кажа - от дрогерийните марки продуктите на MaxFactor най-добре ми "залепват" на лицето. Този фон дьо тен е един от най-добрите, които съм ползвала до момента, и според мен напълно оправдава 25-те лева, които дадох за него преди време. Кремообразна текстура, естествен финиш, не оксидира, няма го ефектът "маска" и кожата изглежда сочна, без да мазнее. Остана малко количество, но го хвърлям, защото кожата ми от суха, премина към нормална/комбинирана, и вече не е за нея, пък и го ползвам сигурно 3 години, тъй като е много икономичен. Пак бих си го купила, ако отново се намеря със суха кожа.
       В категория "Тяло" изхабих това:
1. Крем за ръце Yogurt of Bulgaria Sensitive Probiotic Renewing - получих го в една бюти кутия. Регенериращ, за чувствителна кожа - ми добре, моята не е такава, измазах го, но реално разлика не видях. Нито беше по-мека кожата, нито забелязах някаква "регенерация".  Дадох го и на мъжа ми да го ползва, защото неговата кожа е по-чувствителна и като че ли добре му понесе. За него бих го купила отново, но за себе си - не.

2. Антицелулитен гел Bioten Bodyshape  - този май се води класическия, без загряващ или криоефект. Обещава 3 см надолу, с уговорката, че трябва да се ползва поне 8 седмици. Не помня дали стигна за толкова, 3 см не съм свалила, но кожата ми стана видимо по-гладка и по-стегната. Определено съм доволна и пак бих си го купила. Само трябва да преодолея пословичния си мързел и да не пропускам мазане. Тежко, тежко...

3. Универсален крем Oriflame Essentials Multivitamin-Complex and Watermelon - май беше лимитка, дори не помня от кога го имам, май от студентка. Стегнах се и го довърших. Приятна, не много гъста текстура, с аромат на диня. Ползвах го за тяло и чат-пат за ръце. За лятото хидратира прилично. Не е уау, но си свърши работата. Ако излезе пак бих си го купила, дори и само заради аромата. 

В категория "Лице" направо се излагам, като си знам шкафовете:

1. Маска за лице Victoria Beauty Charcoal & Sugar - тази маска за лице за мен беше един малък кошмар. Мазна, прилича на рядък скраб, изключително трудно нанасяне и минимален почистващ ефект. Мисля, че толкова хранене й стига...Не бих повторила.

2. Двуфазен демакиант за очи Bioten Skin Moisture Double Action - продуктите на Биотен все повече ми се издигат в очите. Това съкровище за баснословната сума от 2.30 на прИмоция ми служи вярно няколко месеца до последната капчица. Мазничък е, но смъква дори небезизвестната спирала Maybelline Lash Sensational, пословична заради тежкото сваляне. Въпреки мазната формула, попива бързо, без филм върху кожата и в същото време  не изсушава. Определено бих повторила. 

3. Памучни дискове Ola - купих ги от Елитис и за ниската си цена вършат добра работа - не се разпадат и раздвояват.в същото време са достатъчно меки. Сполучлив продукт, бих купила отново.

Категория "Коса" е геройски представена от един дребосък: 

Балсам за коса Aphrodite с маслина - гръцко производство. Купих си две опаковки 35 мл. от това балсамче на една почивка в Гърция, да имам като пътуваме. Съветвам ви, когато сте в чужбина, да огледате народните супермаркети за козметика местно производство - намират се страхотни съкровища! Този мъник свърши за два пъти с моята метла, но направи косата ми като масло. Наистина подхранва и защитава, както си пише. Препоръчвам!

Категория "Аромати" дава достоен представител:

S.T. Dupont Essence Pure Ice EDT - един от най-любимите ми парфюми евър! Не помня коя подред опаковка привършвам. В началото си купувах класическия Essence Pure, но в един момент не можех да го намеря и го замених с тази версия, която е не по-малко красива и трайна. Топъл, малко тежък и натрапчив аромат, но не безкрайно нахално сладък, като например Прекрасния живот на Lancome, в който също съм влюбена. Ето и пирамидата: Цък!

Последните герои - устна хигиена. Ще виждате доста продукти в тази категория, тъй като съм върл експериментатор и с родители стоматолози. 

1. Вода за уста Listerine Spearmint - с моите венци водата за уста е абсолютно задължителна. Ползвала съм всякакви, и аптечни, и дрогерийни. Ами продуктите на Listerine най-много ми допадат като усещане и почистване, и най-малко ми изгарят вкусовите рецептори. Тази специално е от Лондон, където в местния "1 лев" (там 1 паунд) е точно... 1 паунд. Ако харесвате този продукт и имате път към Лондон, можете да се заредите с някое и друго бутилче. Имат и разновидности, които не съм виждала в България. 

2. Вода за уста Astera Parodont Active  - благодарение на мама винаги имам в запас един травъл размер от тази. Ефектът не е като на Listerine, но цялата серия заедно с пастите за зъби са много добри като продукти. Стягат видимо, намаляват кървенето и в същото време на са много достъпна цена и почти постоянно на промоция. Препоръчвам.

3. Паста за зъби Arm&Hammer Advance White Extreme - тази паста за зъби се води избелваща. Избелващ ефект кой знае какъв обаче нямаше. Като почистване не е лоша. За 2 лв, толкова. Не мога да кажа, че препоръчвам. 

Толкова засега. Отивам да прахосмуча. Айде, че пойдохме.




Коментари

Популярни публикации