Нова доза удоволствие през октомври и ноември

      Октомври и ноември дадоха добра реколта. Сдобих се с наши и чуждоземски продукти. Като че ли най-много си купувах лакове, нещо ме е обзело някакво лаково умопомрачение. 


Общо взето присъстват продукти за грижа за лице, за тяло, някоя и друга четка, червила, разбира се. Ето и разбивката:

Започвам с любимите продукти червилата. Напоследък ме влекат нюдови нюанси, червените леко биха отбой.  Светлината е паднала лошо, но първото в ляво е NYX Lip Lingerie No. 15. Реалният му цвят е телесен с розов оттенък, в студената гама. На моите устни стои една идея по-тъмно от цвета в опаковката, придава леко вампирски вид. Но не колкото следващото Essence Matt Matt Matt 06 It's a 10!. Течен матов гланц, по-скоро тъмен пепел от рози, отколкото телесен. Особено подходящ за мрачни зимни дни. Последното червило пак е телесно :), но с класически завършек - Kiko Smart Fusion Lipstick 405. Бях чувала добри отзиви за козметиката на Kiko и нямаше начин да пропусна магазина им в Палма. На дъното на гилзата цветът изглежда розов. 

Реалният цвят на червилото обаче изключително нежен нюд с розов оттенък, но бих го определила като топъл цвят. Или поне на мен така ми се вижда. Все още не съм го тествала на устни.

Червилото е идеално за ежедневието. Цветът е труден за улавяне, но след много опити мисля, че успях да добутам до известен реализъм. 

Лакчетаа :) Тамън 7 броя - както виждате преобладават кораловите нюанси. След 18-тия брой коралов лак мисля да се поспра с този цвят, че имам за три живота напред. Най-вляво е тъмносин Essence от дънковата им лимитка, който търсих много време и накрая греда - четката му се оказа изкривена. Не че няма да го ползвам де.  Следва един разкошен тъмен Golden Rose Color Expert с много фин шимър. Този лак заслужава свой пост, много е красив. Следват две симпатични Gabrini, първият го търсих целенасочено, а втория просто ми хареса :) И двата са в розовата гама, въпреки че вторият на снимката изглежда коралов. Двата Kiko-вци си ги взех заедно с червилото. Взех и още един тъмносин холограм, който обаче не беше при мен към момента на снимката. Очарована съм от лаковете - мисля, че това са най-качествените, които лично аз съм ползвала. Струваха по 5 евро всеки. Последната прасковка е Sally Hansen, който ми го похвали колежка. 

Това са номерцата им. На Kiko са се поизтрили...цветовете им са съответно 051 и 63. 
Това са двата продукта за коса, с които се сдобих от един супермаркет в Санта Понса, Майорка. Бяха на промоция и ми излязоха около 7-8 евро и двата. За сравнение маската на Pantene по нашите ширини струва 10-11 лв., а продуктите на Aussie, които скоро дрогерии Lilly започнаха да зареждат, започват от порядъка на 15 лв. Можете да си направите сметката колко са надценени тук, в България. За качеството на продуктите за Източна Европа пък изобщо няма да започвам темата...
Грижата за лице се представи достойно. Въпреки двата измивни продукта, които ползвам, взех един резервен от друг козметичен магазин в Санта Понса :) - Clarins Anti-Pollution Cleansing milk с алписки билки и моринга за нормална към суха кожа. От магазин за паралелен внос се сдобих и с лепенките за премахване на черни точки на Beauty Formulas. Не пропуснах и маските за лице - новите на DM, които се ползват за нощна грижа и в Lilly, на корейската марка Chamos - води се подхранваща, с пшеничен протеин. Имам само дълбокопочистващи маски и смятам, че една такава може да ми дойде добре. 
Грижата за зъбите този път се представя от самотния войн Colgate Max White. Купих го от супермаркета в Санта Понса, откъдето са и маската и балсамът за коса. Започнах да я използвам преди броени дни и вече ми е любима. Рано е за избелващия ефект, но откъм почистване и усещане след измиване съм много доволна. 
А това са представителите на грижата за тялото. Гъбката на Dove много я харесвам и си я купувам периодично. Тази специално също е от супера в Санта Понса. Другият продукт на Dove e интимен гел от магазин за паралелен внос. Вдясно е крем за ръце с урея на испанската марка Babaria. Той е от магазин Tin Tin отново в Санта Понса. 
Купих си този изсушител за лак на Delia от DM, тъй като имам един под формата на лак и нещо не съм доволна от ефекта му - изсушава на повърхността, но имам известни наблюдения, че в дълбочината на пластовете лак забавя процеса на съхнене. 
Ще видим този как се справя. 

Тези два месеца не съм се оливала откъм грим продукти. От магазина на Kiko  се сдобих с фондьотен в цвят WR 30, warm...нещо си. Води се хифратиращ, но още не съм го тествала, за да дам мнение. Търсех си и четка за руж и попаднах на тази на Essence от лимитирана серия в DM. Откакто съм я купила, само нея ползвам за руж и перли, много е удобна и не се разпада при пране...все още. Дори и косъм не е паднал за момента.
А това пък изобщо не знам защо го купих - на Lilly силиконови падчета за високи обувки. Всъщност знам - заради 1000-те цветчета, които дава, но от заплес тотално забравих да си дам картата да ми ги отчетат и дотам. Още не съм решила на кои обувки да ги сложа.

        Ами толкова за тези два месеца - скромно, но съдържателно. А сега ме извинете, но отивам да пия бира.








Коментари

Популярни публикации