Le кош през последните ... 3 месеца на 2017

    Добре, счупих всички правила на блогването. И понеже съм пишман фотограф дори и със сравнително добрата камера на телефона ми (то и да си купиш професионални кънки, не значи, че ще скачат аксел сами), и в добавка с този мрак навън, пък съвсем не ми се получават публикациите. 
    Така, оплаках се, сега по същество. Последните месеци на 2017 и изразходването на запасите не беше особено ефективно - за 3 месеца едва 10 неща на кръст. 
И откъм разнообразие се изложих. Повечето неща излизат от банята + малко грим продукти и едни интимни кърпички.
Лакочистителят на собствената марка на дрогерии Лили, който по някаква причина забравих да снимам отделно, беше разочарование - надявах се да е добър колкото зеления им с масла, който съм ползвала, но този не може да му стъпи и на малкото пръстче.  С него става голямо мазало и иска здраво търкане. Няма да си го купя пак.
От продуктите за коса започвам с Mediket Ictamo, шампоан за чувствителен скалп, с който борих лека форма на себореен дерматит. Като една от активните съставки е посочен цинк пиритион, добре известен в борбата с пърхот, себореен дерматит и прочее животни. Шампоанът е швейцарски, струва 17-20 лв. за 80 мл. и е железен. Изчисти много бързо боклуците от косата ми, но и адски я изсуши. След него е яко мазане с маски. Поддържам винаги един в банята и се мия с него всеки трети път. Шампоана на Авиа с хума работеше блестящо в началото, но после проблемите започнаха да рецидивират затова минах на тежката артилерия вляво. Понеже вече ми е забранено да ползвам масови шампоани, затова и го хвърлям не съвсем празен, но количеството е толкова минимално, че не си заслужава пазенето, като се има и предвид от цената около 4 лв. Nachtkerzen на Dr. Theiss го използвах за поддръжка между миенето с Медикет. Опаковката е 200 мл. и струва между 7-10 лв., като в Ремедиум съм го намирала на най-ниската цена от 6.79 лв. Този шампоан е изчистен от всякакви сулфати, парабени и парфюми (препоръчват го и за бебоци) и към момента не мога да му намеря аналог на по-добра цена, затова ще си карам с него за неопределено време. 
От продуктите за лице използвах този промоционален комплект на La Roche-Posay, от серията Effaclar, който раздаваха през ноември в аптеките. Включваше дневен крем, оцветен крем и измивен гел. Голяма греда, като разбрах, че е по-скоро за проблемна акнеична и по-мазна кожа, а не за порцеланова кукличка като мен - моята кожа е нормална към суха понякога и няма несъвършенства, нито акне). Иначе продуктите ми харесаха като действие, със сигурност бих си ги купила, ако един хубав ден осъмна с горепосочените проблеми. Маската на 7th heaven с кал от мъртво море си е чиста проба глезотийка, но пък си почиства прилично. И тя се води за мазна кожа, но аз не усетих никакво изсушаване и опъване на лицето. Иначе върши работа и ще продължа да си я купувам. За 3 лв. няма какво повече да търся.
Преминаваме към сапун и душгелове. Течният сапун на Balea, марката на DM, с питая и кокос беше приятен и свърши бавно :) 500 мл. за 2 лв. си е сделка, само че изборът не е особено голям и като пуснат някоя лимитка, веднага лапвам. Не се оплаквам от измивно действие и не изсушава. У нас душгеловете са на особена почит и винаги държа запас. Този на Sanex беше кофа от 650 мл., кацнал в кошницата ми от един гръцки народен супермаркет, и на цена от около 3-4 евро. Води се хипоалергенен, без дразнители, оцветители, парабени, и т.н., но миризмата му беше покъртителна! Само заради нея едвам го изразходих. Измиваше добре, но със сигурност няма да повторя. За сметка на това този The Body Shop Vanilla Chai ме разтопи от кеф - гъста и мека текстура, тръпчив, но много приятен и топъл аромат на източни подправки. Забърсах от магазина на марката в Лондон и нацелих адското намаление - този разкош ми струваше 2.50 лири. Замина за две седмици. Със сигурност бих повторила.
Както съм споменавала преди в тези постове неизменно ще присъстват продукти за зъби. Тази Lacalut Aktiv беше едно огромно разочарование - нито почистване като хората, нито стягащ ефект за венците, а я рекламират постоянно. Взех я на промоция заедно с четка за зъби на марката, която също не струва. Не препоръчвам изобщо и не бих си я купила втори път.
Ето и три грим продукта. Спиралата Bourjois Volume Glamour беше много приятна за ползване, даваше добър обем, трайна, не се ронеше и не се размазваше. Четката й беше от класическите рошави. И не се налагаше да търкам като ненормална, за да я сваля. Купих си я на промоция от около 10 лв. и бих повторила покупката. Гелът за вежди на Essence Make me brow дето уж го спрягат за бюджетен аналог на продукт висок клас (вече забаравих кой точно) за мен се оказа безполезен продукт. Цветът, който пускаше, беше минимален, и фиксацията му не блестеше с качества. Изразходвах го като допълнение към сенки или молив за вежди, без които не мога. Няма да повторя. Този ББ крем SVR Hidraliane със защитен фактор 20 си го купих, когато нещо ме беше ударило по главата да си купя аптечен продукт. Ми...не беше лош, но не забелязах някаква разлика с всеки един дрогериен, който досега съм ползвала. Добре изравняваше, но беше малко гъст за моя вкус. За всеки случай беше добър избор за лятото и не ми тежеше. Бих повторила вероятно след време. 
На опашката се нареждат тези интимни кърпички и дезодоранта (да му се не види и светлината...). Кърпичките на Valentina (???) си ги купих инцидентно при едно пътуване, когато си бях забравила интимния гел (акъл-море...). Връщат от пътя (в превод - инцидентно свършиха...някаква работа), но в никакъв случай не могат да заменят гела и водата. Няма да повторя. Ползвам почти само деозодорантите на Dove и през лятото само те ме спасяват от изпотяване (че и през зимата). А не се потя никак много. След 18-тата опаковка спрях да ги броя, така че това ми n-та подред. За мен работят безотказно засега и продължавам да си ги купувам. На промоция вървят около 3.50- 4.00 лв.

That's all folks!

XO,
Д-р ви Лорчо

Коментари

Популярни публикации