Ruby Rose Eyeshadow Kit Adorable - What?

      Yo!
   
      Разхождах се в Елитис онзи ден (изненада!) и се зазяпах в сектора на Ruby Rose. Тях си ги спомням още от ученическите години, когато си купувахме техни единични сенки и други техни бюджетни дреболии. Понеже малко ми е минало ученическото време, скоро не бях се интересувала какво се случва с марката. До преди известно време, когато избухнаха с нови продукти на нашия пазар. Не са отскоро, но моя милост така и не ги удостои с повече внимание, а само регистрира, че съществуват. Та поради лиспа на време една сутрин бях излязла като мъртвец от къщи (разбирайте, само един ББ крем и една спирала на миглите) без почти никакъв грим, реших да се огледам за сенки, да паркирам нещо на работа, когато нямам време сутрин да се оправям. Исках нещо, което ще ползвам само в извънредни случаи и ако може, да не чупи бюджета. Срам, не срам, загледах палитрите на Ruby Rose - една от тях подозрително ми напомни Urban Decay Naked 3 и бюджетната й версия Make Up Revolution Iconic 3. Направо си бяха същите цветове, съответно я подминах. Повечето палитри ми бяха скучнии традиционни, затова се спрях на Adorable. Няма да присъства в новите покупки за месец януари, затова направо я показвам.
12 цвята, кой от кой по-шантави, плюс едно класическо бяло, което надали ще ползвам. Ако трябва да бъда съвсем честна взех палитрата основно заради синия и зеления цвят - от много време търся подобен зелен. Лилавите и розовите цветове също ми харесаха - видя ли розово и лилаво, съм като дете в сладкарница. 
        Палитрата пристига добре опакована - хартиената кутия си беше залепена със стикер и си личеше, че не е отваряна. (Какво да обърнем!!! В Елитис спеациално, да откриеш стока, която очевидно не е тестер, и да не е била отваряна, си е цяло чудо. Вероятно заради далновидността на персонала, който в случая предвидливо беше сложил тестер.) Самата палитра е в стабилна пластмасова опкаковка, наполовина прозрачна наполовина черна, със същия надпис като кутийката. 
Изненада за мен беше да открия, че палитрата си има освен (крайно безполезния) дежурен двустранен апликатор и ... основа за сенки! Единственият минус е, че трябва да се нанася с пръсти, защото четка не го лови.
Да, това е съдържанието на отделението до гнездото на апликатора. Тук и цветовете се виждат добре и успях да ги хвана доста реалистично. Освен синия и зеления, няколко в лилаво-розовата гама, два бледи бежови - един мат и един перлен и един топъл светлокафяв нюд. Бях малко скептично настроена към този кафяв, но установих, че синият и зеленият се връзват добре с него. Последният най-вдясно е бледорозов шимър, който е подходящ за костта под веждите. 
       Палитрата е на цена 6.79 лв. в Елитис. За тази цена не очаквах нито трайност, нито пигментация, но останах крайно изненадана. С базата за сенки цветовете издържат малко повече от 5 часа без да се събират - тоест, ако съм ги нанесла около 13 ч., вечерта към 18 ч. забелязвам съвсем леко събиране в сгъвката на клепача. Мисля, че за цената си трайността е повече от задоволителна за мен. Откъм пигментация също не останах разочарована. 
Цветовете са суочнати така както са в палитрата, от ляво на дясно, без база. Вторият цвят едвам се вижда и той е единственото разочарование. Другите цветове са нанесени с едно топване (нанасяни са с пръст - не ме бийте, за мен е най-удобно, винаги мия ръцете преди грим!) .
     Мисля, че палитрата е доста прилична за малкото си пари. За начинаещи, които искат да си поиграят с цветовете и да се научат, без да потрошат сума ти пари, смятам, че е доста подходяща. Другите палитри също заслужават внимание. 

ХО,
Д-р ви Лорчо

Коментари

Популярни публикации