Декемврийски и януарски забежки

        Yo!

   През декември се постарах да не се оливам в покупките, отчасти защото предстоеше пазаруване за коледни подаръци, отчасти защото нямах много муза за пазаруване въпреки бонусите в работата. През януари пък още по-малко ми се пазаруваше, пък и ако бях останала вярна на себе си, шкафовете щяха да се срутят. Затова го подкарах по-кротко и ето го резултата. 
Което за мен си е направо скромно. И нищо от присъстващите няма да бъде изхвърлено неизползвано. 
Концентратът за ръце на Balea беше на хубава примоция, а и кремовете за ръце си вървят бързо у нас. Този вече е тестван - освен че малко прилича на глист при излизането му от тубичката, още е рано да кажа повече. На BB крема на Garnier се точа откакто е излязъл и сега, като ми свърши на SVR, се сдобих с този. Като изключим, че дори светлият цвят е леко тъмен за Снежанка като мен, кремът ме отвя - въпреки че пише, че е за комбинирана до мазна кожа, на моята сухичка през зимата кожа стои като кадифе. Никакво брашно, никакви лишеи. Концентратът за очи на Balea го купих за проба - все още нямам бръчки около очите и контурът ми не е сух, но не съм го подхранвала с нищо до момента, та реших да започна с това.
Мисля, че на всички вече им е ясно, че съм makeup junkie. Тези два месеца си взех дозата с някои нетипични за мен продукти. Спиралата Lash Paradise на L'Oreal, която предизвика доста противоречиви отзиви, ми е подарък и не съм я отворила още. Най-вероятно ще си кажа мнението, след като свърши. Другата е 2000 calorie на MaxFactor - също неотворена. По принцип не се ръся много за спирали, защото на моите мигли спирала за 6 лв и за 60 лв. стои по един и същи начин - много добре, имам си прилични мигли по рождение. За пръв път си купувам синя очна линия - тази е гел линията на Avon Mark - уникално тъмно синьо. Странното шишенце в розово е руж-хайлатър (!) на Alverde - цветът е пепел от рози с шимър. Тествах го и не съм особено доволна от него - нанася се много неравномерно. Каширала съм го на работа за екстрени случаи. Сдобих се с четка за преливане на сенки (поне си мисля, че е за това) от лимитираната колекция на Catrice Caviar Gauche. Искаше ми се да е е една идея по-мека, но върши работа.
Нали не си помислихте, че съм пропуснала лаковете за нокти този път, нее. Дрогерии Лили изкараха тяхна собствена марка лакове - TwentyOne. Моят цвят е тъмно лилав седефен с номер 38. За съжаление, крайно нетраен на моите нокти - 2 дни. Очеизвадният червен Flormar Full Color е в цвят Bright Azalea - видях подобен цвят на една моя позната и веднага пожелах да имам такъв. Този се държи добре - изкарва 4 дни без фири с топ отгоре. По средата е Ridge Filler- a на TrendItUp - търсих основа, различна от наличните ми и се спрях на него. Тъничък е, но трайността на лаковете ми е същата като с другите ми основи. Лакът на Avon Mark Gel Shine в цвят Nutty Berry ми е първият от Ейвън и няма да е последният - трайност около 4-5 дни и хубав блясък. На опашката е бързосъхнещият топ на Golden Rose. Наистина съхне бързо, но освен това разрежда и лака. Хм...
Кожичките около ноктите ми винаги са били проблемни. Към момента положението е "Олеле майко!". Сдобих се с Eveline Cuticle Remover под формата на крем и Argan Elixir 8in1, олио за подхранване. Тествала съм само олиото, две седмици се мажа всяка вечер, а кожичките продължават да стачкуват. 
Ох, червила, ох моя вечна зависимост! Напоследък изпитвам силен афинитет към матовия завършек напук на вечно сухите ми устни (с малко вазелин и основа няма проблем). Този уникален NYX Lip Lingerie 12 Exotic също ми е подарък за Коледа. Загриза ме съмнение дали това почти керемидено червено, с нотка на розово (да, натам отива, но цветът е ужасно трудно уловим) ще ми отива, но заспа.
Червилото на Avon ExtraLasting още не съм го отворила. С много въображение и малко диоптър можем да разберем, че цвета е Totally Twig.
В Елитис има цял щанд на Gabrini и отмъкнах (не буквално, разбира се) това течно матово червило с номер 18, което поради диагноза "заплес" не съм снимала отделно. Цветът е класически светлобежов нюд с шимър! Въпреки наличието на 18 еднотипни червила в колекцията ми, не можех да пропусна матовия с шимър! Не харесвам матовите металици, но в същото време си обичам лъскавко. Стои убийствено. Другите матови течни червила, с които се спогаждам добре, са Flormar SilkMatte. Беше ми пролетно още от декември, затова прибавих още един такъв цвят - 09 Nasty Coral. Ама много му отива това име.
Той също не е разпечатан. Ще му дойде времето.
       У нас душ геловете са на почит. Особено онези с аромат на кокос. Накрая се оказах с три душ гела в шкафа, на 3 различни фирми, все с аромат на кокос. Ако не съм споменала за диагноза "заплес", да спомена. 
Малко позакъснях с тази публикация, а торбата за февруари си чака. Дано не прелее до края на месеца, че съвсем ще ме изселят. 


ХО!
Д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации