Me VS. 7th Heaven Black Sweaweed Peel Off mask - първи рунд + колаборация с колега

YO!


     Времето се оправи, слънцето най-накрая се показа иззад облаците, които напоследък бяха обхванали небето и моя ентусиазъм за писане. Отсъствието ми беше белязано от събития, някои неприятни, други изключително неприятни, но "everything is all right in the end. If it isn't right, it's not the end". Сега, когато светлината в моя дом отново позволява прилични снимки, ще разкажа с борбата (!) ми с един интересен, цапащ и упорит продукт за почистване на лице - маската за дълбоко почистване на порите на небезизвестната у нас марка 7th Heaven. 
 Black Seaweed Peel-Off пристига в стандартно саше от 10 мл. На мен обикновено ми стига за два пъти, като не пестя продукт. По етикет е подходяща за всякакъв тип кожа - so far, so good.
Deep pore detox - добре, точно това гоним като ефект, имайки предвид от кога не съм почиствала лицето си с подобен продукт (не размахвайте пръст!).
Easy peel - моля?? Неслучайно публикацията насочва към битка - първо, тази маска е катранено черна, което иска известна прецизност с цел избягване на мазало (това е известно предизвикателство за човек с две леви ръце). Обаче това си има своите добри страни - ясно се вижда къде какво количество е нанесено. На следващо място, първи рунд даде следния резултат:
Местата, на които маската е нанесена на тънък слой, трябва буквално да се изстържат от кожата. Маската просто не иска да се отлепя. Местата, на които е нанесена на дебел слой, се отлепят една идея по-лесно, но падат на ситни парцали. Не се отделят от кожата на цяло парче, както стандартните пилинг маски. Водех около 10-минутна борба да "отлепя" тази...лесно отлепяща се маска, как ли не се опитвах да я изчегъртам от лицето си, но борбата завърши безславно под течаща вода. Последва известно търкане на мивката, за да изчистя чернилката след маската. Иначе маската се ползва стандартно:

Аз лично смятам обаче, че като се има предвид нужната плътност на слоя, 20-25 минути за мен бяха малко.
      Ефект - като изключим дразнещото сваляне на маската от лицето ми, не мога да си накривя душата и да кажа, че няма никакъв ефект. В действителност лицето ми светна, кожата изглежда добре почистена и порите се съвсем мънички. Кожата ми по принцип е леко суха на бузите, в Т-зоната е нормална до леко мазна, което ще рече комбинирана. Така че за моя случай, маската се оказа подходящ избор. Не усещам допълнително засушаване или опъване на кожата. Не се наблюдават и сухи и белещи се участъци, но почистването осезаемо се усеща.
      В заключение мога да кажа, че маската ми харесва, с посоченото изключение, и според мен си заслужава пробата. Ако решите да я тествате, все пак имайте предвид спецификата на нанасяне и сваляне. Аз съм известна с търпението си в запас и бих дала на продукта още шансове.  Маската струва около 3 лв. и съм я виждала в дрогерии Лили и аптеки Ремедиум в София.

        И още нещо :) Който следи блогове, има своите любимци. Аз имах късмета една от моите любимки да се свърже с мен - това е слънчевата Надя от блога Инфармация, който съм изчела от кора до кора и намирам за изключително полезен. Двете с нея решихме да направим съвместна публикация за любимия ни грим и ето това е нашето творение:

XO!
Доктор ви Лорчо

Коментари

Популярни публикации