Днешното мазало...добре де, грим

Yo! 

      Ако някой до момента не е разбрал, моя милост има слабост към пляскала :D.  Всъщност направо съм си makeup junkie. Арабската жилка в мен говори особено високо и настойчиво по отношение на очния грим. А освен това смятам, че ми и отива - много ми харесва да подчертавам сините си очи. 
      По принцип не обичам да си показвам физиономията, поради недоразбрали се хромозоми по отношение на фотогеничност - изобщо не се харесвам на снимки, нито пък имам уменията да улавям подходящи ъгли. Днес обаче толкова се изкефих на творението си, че срам, не срам, реших да покажа какво се получи за половин час тази сутрин. Моля, игнорирайте ужасните ми назолабиални линии! (Но не, няма да сложа филъри!) Съжалявам, че снимките са тъмни (северна стая в щаб-квартирата - но цветовете са много близки до реалните). 
Z z z z.
Идеята взех от едно видео в YouTube за грим с цветовете на палитрата Naked 2 на Urban Decay. Аз обаче имам Makeup Revolution Iconic 2, която като цветове е доста близка до първата. Ето и останалите продукти:
Лице
- единствено дневен крем под ФДТ Estee Lauder  Double Wear Stay In Place в нюанс 2N1 Ecru; 
- СС перли за лице Avon True Color; 
- бронзираща пудра Essence Lights of Orient 02 Oriental Beauty 
- хайлатър  Essence Girls Just Wanna Have Fun LE

Очи: 
-   база за сенки Essence - старата версия - желязна е!
- сенки - Makeup Revolution Iconic 2. Прилагам официалната снимка от сайта revolutionbeauty.com
 Аз използвах четвъртия от ляво на дясно и последните три.
- очна линия TrendItUp с тънка четка - става ми все по-трудно с такава, май ще остана с добрия стар флумастер.
- спирала L'Oreal Extatic - любима.
- сенки за вежди Flormar Pretty 04 - тъмно кафеви.

Устни:
- сутринта Avon Mark Epic Blushing Beauty
- следобед Maybelline Hydra Extreme 721 Pinky Beige  

Надявам се да съм била полезна :)

 

Коментари

Популярни публикации