Le кош през януари, февруари и март

       Yo!
       Напоследък не си изразходвам запасите с темпото, с което би ми се искало да ги изразходвам, а по-лошото е, че новите придобивки растат в геометрична прогресия спрямо празните опаковки. През първото тримесечие на годината съм доизпозвала толкова, с колкото по принцип приключвам за месец. Трябва да се стегна малко.
 Както навярно се досещате снимката е правена в мрачното време към края на март, когато светлината не беше много благосклонна към нашия хол. На преден план съм поставила една празна опаковка от дискове за почистване на грим, които нямат своя снимка. Честно казано, не знам дори защо ги включих и в общата снимка - вършат работа като всички други, които си купувам. Тези са меки и не се разделят, но нямам никакъв спомен къде ги забърсах. Така че по същество:
Тези пачове за очи никак не ми харесаха. Пробвах ги сутрин преди работа, пробвах ги вечер, резултат никакъв - не очаквам чудеса, тип редукция на тъмни кръгове, но поне мъъъничко да бях видяла някакъв ефект, хидратация, отзивът нямаше да е толкова негативен. Repurchase - в никакъв случай.
На Lilly Drogerie трябва да им се наложат специални санкции, задето спряха от внос/производство този продукт! Това беше най-добрия скраб, който съм ползвала, не само за крака, ами изобщо. Освен че наистина вършеше работа, оставяше кожата мека и подхранена. Любимец, но нейсе. Repurchase - със сигурност, ако го пуснат обратно. 
Любима бюджетна маска. Дори моята капризна и суха коса е като масло след нея. Препоръчах я на колежка с боядисана коса и тя също я одобри. Свършва бързичко, но за цената си от 3-4 лв. в най-лошия случай, ще го преживея. Repurchase - след време със сигурност, че за момента имам цял магазин маски. Само, по стара българска традиция, да не я развалят.   
 Оох, този продукт вървеше изключително трудно и с голямо облекчение му видях дъното. Уж пилинг - мхм, сигурна съм - освен, че не ставаше за пилинг, за измивен продукт също се провали. Освен сладурски аромат, с друго не може да се похвали. Repurchase - bitch, please!
Оставам със смесени чувства за тази мицеларна вода на L'Oreal. От една страна не мога да кажа, че чистеше лошо, но от друга, оставяше онова неприятно лепкаво усещане, при което ти иде да избягваш с 200 в банята да си измиеш лицето като хората. За водоустойчив грим не знам дали става, защото не ползвам такъв, но стандартния го махаше успешно. Repurchase - само ако всички други мицеларни води изчезнат от пазара. 
Чудесен бюджетен топ с гел ефект. Това е старата версия, вече е в нова опаковка. Обаче много бързо съхне - за около година сигурно два пъти съм го разреждала и след втория път започна да пада на люспи на втория ден. Въпреки това продуктът много ми хареса като блясък и трайност. Repurchase - да.
Малко продукти за устна хигиена - малката Астера Parodont stop (тестер от мама) слага дори Parodontax в малкия си джоб. Стипчива, като повечето от този вид, но такова почистване и стягане не съм усетила с никоя друга паста, спира и кървенето доста успешно. Препоръчвам с две ръце. Repurchase - already done, като пълния размер е също толкова добър. Crest Decay prevention не е лоша, но мен ми дойде малко слабичка като почистване. Мисля, че я купих от магазин за паралелен внос. Repurchase - ако по някаква случайност гингивитът ми тайнствено изчезне. Colgate Max White за мен е най-безполезната избелваща паста! Никакъв ефект, абсолютно никакъв. Знам, че от цвят А2 моят емайл не може да придобие цвят А1, но все пак очаквах поне нещо минимално. Repurchase - твърдо н(ь)е. :D 
Тази кофа душ гел Le Petit Marsellais я бях купила от местния супер в курортното селце Елея на Ситония, Халкидики. Имаше приятен аромат и почистваше добре (надписът "хипоалергенен" изобщо не го коментирам, ясно ми е че е рекламен трик). Repurchase - да. Но друг вид. И не кофа. 
На финала един любопитен продукт, макар и не козметичен. Тези цветоулавящи кърпички ги купих от Джъмбо за 2.50 лв. за 15 броя. Включвам ги в поста, понеже бях много приятно изненадана, че всъщност по нищо не отстъпват на 10 броя Heitmann за 4 лв. примерно и на Color Catcher-а, който го пускат на промоция в ДМ и Лили по-рядко, отколкото ми се иска. Така че тези са добра бюджетна алтернатива. Repurchase - да, определено. 
     Това беше скромната ми зимната ми козметична кофа. Другият път повече (надявам се.)

XO!

Коментари

Популярни публикации