А през февруари и март забърсах...

Yo!
        Онзи ден като преглеждах пликовете с новите покупки, мислено се нахраних как е възможно да съм такъв мързел и да не наснимам новите придобивки, когато му беше времето, ами стоях и се чудех кое от кога е. Толкова съм назад с мат'риала, но то пътувания ли не бяха, семинари ли не бяха...
От снимката е видно, че през февруари и март съм била относително послушна - новите придобивки са толкова малко, че даже все още се събират в шкафа (което едва ли може да се каже за следващата партида). 
    Грижата за лице и тяло се състои от два крема, маска за лице и един лосион за тяло.
Кремът на Regal Detox, уж клетъчно подхранващ, вече е в активна употреба. Детокс не съм и очаквала да видя, но текстурата му е достатъчно лека за лятото и попива добре за под ФДТ. От серията Planet Spa на Avon си взех нощен крем, който смятам да отворя зимата. Не устоях на едно намаление на лосионите за тяло на EOS, но не се заблуждавайте, не заради натуралния им състав - получих добри отзиви. По същата причина и луксозната маска за очи  на Schaebens кацна в шкафа, съответно се нареди на опашка.
 Декоративната козметика за лице през февруари - сромна, но силна дружина. Небезизвестния ФДТ Double Wear Stay-in-place на Estee Lauder просто ми проговори от рекламата във Фейсбук за 50% намаление - 46 лв. за този продукт абсолютно си заслужават. Най-добрият ФДТ, който съм ползвала евър. Напълно се слива с кожата, няма свличане, нито размазвация, лицето не изглежда все едно съм се гмурнала в чувала с брашно и след 10-часов работен ден. Моят цвят е 1N2 Ecru (Снежанка съм, но не чак толкова, че да ми пасне най-светлият). От бутика на Estee Lauder ми подариха и тестери, но не съм стигнала до тях изобщо. От намаленията в Лили забързах знаменития камуфлаж на Essence, който май го спряха. Много добър за цената си продукт, по-подходящ за мен за зимните месеци. Instant Anti-Age Eraser-a на Maybelline отново се внася в България и намери място и в моя шкаф. Не съм ползвала досега продукта и нямам впечатления - любимият ми течен камуфлаж на Catrice свършва и на този скоро ще му дойде времето.

 За коса не съм пазарувала много - пак по положителни отзиви се сдобих с млякото за коса на Balea с праскова. Използвам го активно и съм доволна от ефекта - прави сухата ми къдрава перушина по-мека, съответно къдриците не се развалят толкова бързо след миенето. Понеже страдам от хроничен заплес, възстановяващата маска за коса на Kallos си я взех още през януари от Букурещ, но се усетих късно, че съм я сложила в придобивките за февруари и март. Не ми се занимаваше да правя нови снимки, та ето я тук - чинно си чака реда.
 Не пропуснах да запълня и лаковата кутия. От магазин Тити (тип паралелен внос) си купих Golden Rose Metals 103 и тъмночервен New Well 19 - турска марка, която не съм ползвала до момента. Другият, Golden Rose Color Expert 39 е топла циклама с много фини блестящи частици. Като другите ми лакове от серията има прилична трайност от около 4 дни. В Лили имаше разпродажба на продукти на Bourjois и не пропуснах La Laque 4 Flambant Rose- удобна четка и перфектна за мен 5-дневна трайност.
 Помолих приятелка да ми поръча прословутия Poshe от Ebay. Това е най-бързосъхнещият топ, който ми е попадал. Лакирала съм се и след половин час съм била вече в кревата и на другата сутрин няма лак "на чаршафи".  Губи блясъка си на 4-тия ден някъде, но за мен е предостатъчно.
 Не може без малко гримчета. Constance Caroll вече може да се намери само по малките магазинчета за козметика и в магазин Тити. В момента, в който видях тази  уникална пепел от рози под номер 06 "Tiara "с нежни златисти частици, й налетях като сврака. А моливът на Golden Rose от серията Smart Lips, която ми е фаворит, под номер 04 го намерих едвам-едвам в магазин ДМ. Исках точно този номер, защото ми хареса как стои на една рускиня в YouTube и обърнах света да го намеря. Серията за мен си заслужава, защото макар и класически финиш, червилото е трайно и се изтрива равномерно, не се разтича, съответно не ползвам допълнително молив. 
 Това беше за последните зимни дни. Тичам да снимам следващия batch!

XO!   

Коментари

Популярни публикации