Кой каза adventure? - Essence Adventure awaits LE

Yo!
      Понеже обикновено се туткам с новите покупки, този път (вероятно и не само) ще избързам да ви покажа сладурските продукти, които отнесох от новата лимитирана серия на Essence Adventure Awaits, докато все още ги има по DM.
       Цялата серия изглежда ето така:
Аз ще споделя за двата продукта, които си купих от ДМ в подлеза на НДК в пристъп на лудост, когато видях съобщението за зареждането. 
Честно казано, хареса ми цялата серия, но реших, че най-ползваните от мен ще са сенките и ружа. 
    Палитрата се състои от 6 цвята, и 6-те напълно носими и приложими в ежедневието. Струва 10 лв.
Пристига в картонена опаковка, по подобие на опаковките на хай енд продуктите от този тип. За защита на самите сенки вътре са се погрижили да лепнат един целофан отгоре, така че да няма вариант да се пробват от някоя недобросъвестна тийнейдърка (не че и възрастните не го правят). Има тестери точно отпред, където стои серията, така че могат да се тестват без идиотщини. Цветовете си имат и имена.
Всички са шимъри. Блясъкът им обаче е достатъчно дискретен, за да не заприличаме на диско топка. Пигментацията им е типичната средна за продуктите на марката, което мен ме урежда идеално, тъй като в работата ми има строги правила колко блясък е позволен (meh!). Мисля, че тези цветове дават възможност за всякаква комбинация помежду си. Браво, Essence! Като бонус, отзад са написали някой и друг акъл за нанасяне. 
Много ми харесва посланието на палитрата Collect moments, not things!, но ако продължават така добрата работа, колекционирането на нещата им ще излезе извън контрол :-D. 
     Сега, цветовете. Всички съм ги нанесла без база, на дневна светлина, до прозорец, на който няма пряко слънце. И така съм ги нанесла, все едно съм била на две бири, когато не мога да държа права линия! Поредността е joyful moment → golden moment →sweet moment →unforgettable moment →beautiful moment →wow moment. 
От цветовете само първият е нанесен два пъти, всъщност неговата пигментация е най-слаба. Впечатление ми направиха двата най-тъмни цвята. Unforgettable moment е типичното кафяво с бронзово-златен оттенък на слънце, а wow moment пак е тъмно кафяв, но с оттенък на лилаво. Цветовете по мое мнение имат приличен пигмент. Изобщо смятам палитрата за много сполучлива. Приятелка толкова я хареса, че на следващия ден ми поръча да купя и за нея. Тази палитра отива в задължителния багаж за адвенчърването* другата седмица. Лека е, не заема много място и смятам, че ще удържи геройски на пътя, който ни чака.
     Другият продукт, който взех основно заради цвета, е ружът от серията. 
Предлага се само един цвят и е на цена 6 лв. Опаковката е стабилна и се затваря плътно. Принтът е напълно в тон с идеята на серията. Цветът е тъмна пепел от рози - общо взето най-ползваният от мен. Поне така изглежда в кутийката. Когато го суочнах на ръка обаче е мааалко по-ярък, но това него отчитам като минус. 
Цветът има лек шимър, което мен лично ме радва, защото обичам продукти с блестящи частици. Пигментацията му не е от най-силните, не е като стейновете на The Balm. При положение, че има блестящи частици смятам, че Essence са намерили добър баланс между цвят, блясък и пигмент. Този руж също тръгва с мен. 
       Мисля, че направих добри покупки, сега остава да им намеря и място :). За всеки случай съм доволна и ще се ползват с кеф. 

        *Адвенчърване - за теорията и практиката на адвенчърването ще разкажа специално. Това е нашата схема за прекарване ултра-яко на и без това оскъдното време за почивка.

           ХО!
           Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации