Еднодневен семинар по грим

YO!
      Който ме познава, знае, че съм пристрастена към всякакви пляскала. Който ме чете, е видял, че имам известни умения в грима, така че да не приличам на плашило. От много време обаче ми се искаше да посетя еднодневен семинар по грим, който моята гримьорка организира - темата е как да се гримираме професионално в домашни условия. Казвам моята, защото гримът на тази невероятна дама издържа върху мен повече от 30 (!) часа, само с леко освежаване след 24-тия час (разбира се, като приключиха фотографиите, го изтрих на втората вечер). Бени е мой човек отвсякъде - позитивна, забавна и щура дама, която работи с изключително внимание, индивидуален подход и професионализъм и знаех, че мога да науча много от нея.  Салонът й е чист, подреден и много кокетен, без кич. Бонус е, че тя зарежда продукти на The Balm, които вече много трудно се намират във физически магазин, след като затвориха Debenhams, и то на много прилични цени.


А обеците...очите ми останаха в тях. Не пропуснах да отнеса един чифт. Една юлска неделя прекарах в нейния оазис на красотата и излязох със завидно количество ендорфини в кръвта. 
      Семинарът обикновено се провежда в почивен ден, от 11 до 17 ч. - съвсем нормално време, така че да се наспи човек - особено съществено за поспалана като мен. Групите са малки - до 8 човека, като ние тогава бяхме 4 - много свежа групичка. На Бени й помагаше сестра й Деси, същата чаровница като нея. Започнахме с малко теория. Говорихме за:
 1. Грижа и подготовка на кожата - кремове, серуми, бази за грим, etc.
 2. Полагане на основа - видове ФДТ, ББ крем, коректор, пудра, видовете четки за тях, техника на нанасяне + показно. Дори и за кожа, която има склонност да се засушава, има подходяща пудра, за да фиксира фондьотена и да му придаде издръжливост. С това съм напълно съгласна, даже съм намерила моята.
3. Ружове, бронзанти, хайлайтъри - това, което ми беше много полезно да разбера е, че така нареченото "контуриране", ако трябва да се направи както трябва, се прави специално за сцена, снимки и подобни събития и НЕ се прави само с един-два продукта. Прави се с множество продукти и НЕ е за ежедневието - иначе ако се доближи някой на 30 см от нас, ще избяга с 200. Това, което ние правим в ежедневието, не е контуриране в професионалния смисъл на думата, а simply добавяне на светлосенки. Другото, което ми беше полезно да разбера - бях се засилила да си купувам специално пудра за контур, но от Бени разбрах, че нямам такава жизнена необходимост - пудра като пудра, само че в различен нюанс - двата бронзанта у нас вършат същата работа (верно са само два.. за разлика от хайлайтърите). И нещо много важно - научих как да си намеря скулите :) на кръгло личице като моето са леко дефицитни.
4. Очен грим - вежди и продукти за тях, основа за сенки, цветове, видове четки за полагане на цвят, блендване, очни линии. За мен това е най-пипкавата част. Деси показа една много бърза и подходяща за ежедневието версия. (Аз пък много харесах нейният очен грим и я помолих да ми обясни техниката, за да я пресъздам върху себе си. Получи се и много ми хареса.)
        После малко практика. Всичко, което Бени и Деси разказваха, после го показваха  върху модел - абсолютно подробно, стъпка по стъпка, как се полага цялостен грим. Обясниха за движенията с четката, нужният натиск и всичко онова, което няма как да разберем, когато гледаме клипчета в Тубата. 
       И най-забавната част - да седнем пред огледалата, тежко въоръжени с комплект четки и продукти на The Balm и да създадем своята собствена визия. Голямо мазало, но няма такъв кеф


       Нанасяш, разнасяш, триеш, после пак нанасяш, ох, защо сега седи неравномерно, нали уж го разнесох, о, не, тези сенки са прекалено тъмни, ужас! Освен удоволствието от мазането, това беше една добра възможност да тестваме различните продукти на The Balm и да разберем с кои се спогаждаме най-добре. Наистина се забавлявахме страшно много пред огледалото. Аз първо пресъздадох грима на Деси и се оказа, че и на мен ми ходи :) До този момент бях малко скептична към светлите цветове на подвижния клепач без очна линия - имах усещането, че ми придава един такъв "змийски" вид и не можех да се харесам. Сега обаче след като направих грима на Деси, се погледнах с друго око. Отчасти и защото и Бени, и Деси потвърдиха, че ми отива. След леката версия реших да утежня грима и да го направя вечерен. Отново палец нагоре от Бени и Деси :-D. Другите момичета също направиха интересни версии на по-лек и по-тежък грим. Радвах се на всички, изглеждаха много различно. А ето как изглеждах аз на финала:
         След края на семинара всяка от нас отнесе продукти на The Balm на стойност 100 лв., за което много благодаря на Бени, че дава такава възможност! Аз избрах небезизвестния хайлайтър Mary Lou, течното матово червило Meet Matte Hughes в нюанс Sincere, пигмент Overshadow If You're Rich I'm Single... Да, наименованията им са за хора с чувство за хумор. Тях ще ги покажа в пост за новите похождения през юни и юли. Така де - не може всичко наведнъж
ХО!
Ваша д-р Лорчо - половин гримьор :-D

Коментари

Популярни публикации