Баш пазар през април и май

Yo!
       Последните месеци как се олях, леле! То беше прибиране, преместване, изваждане, ох, това червило трябва да го ползвам сега-веднага, не, вадя този гел, защото трябва да си измия лицето... Минах да събера всички покупки от този период, като за всеки случай обиколих къщата три пъти, да не пропусна нещо. Резултатът беше:
Както ще стане ясно, някои от продуктите вече съм ги подхванала по необходимост и ще дам отзив. Другите са се наредили на опашка. Започвам по категории as usual.
Мисля, че вече няма никакво съмнение, че имам слабост към шарени опаковки на Balea. Сдобих се с цели 3 продукта. Двете маски - триминутната за свиване на пори и шийта с камилата още не съм ги пробвала, но мицеларният измивен гел на Balea почти свърши. Много съм доволна от него. За беда, явно е бил лимитирана серия, защото изчезна от ДМ. Дребната тубичка е маска с натурална глина на гръцката марка Korres. Купих си я от една аптека в Сарти. Не пропускам да отнеса от тамошните аптеки някой и друг продукт на Korres. От известно време заглеждах и почистващи олиа за лице, затова засега се спрях на Avon Nutra Effects. Олиото ми харесва, сваля всичко и се справя прилично със спиралата, но неприятно люти на очите, ако не се изплакне веднага. Понеже остава филм върху кожата, задължително минавам с измивен гел. 
Април и май бяха месеци на мицеларните води! Водата на Avene си я купих на промоция от SoPharmacy за проба и още отлежава в шкафа. Nivea и те правеха поредната примоция, затова не подминах новият двуфазен мицеларен лосион за водоустойчив грим. Плюс малка опаковка на класическата мицеларна вода за път. Заглеждам от дълго време двуфазния мицеларен лосион с масла на Garnier, затова отнесох и него и си го взех за почивката във Вурвуру. Справя се с лек грим, какъвто обикновено нося на морето, но за по-тежък и пълен околоочен се излага - голямо мазало буквално - не чисти, но за сметка на това пък размазва здраво. Ползвам го като завършек, в случай че нещо черничко се мотае под очите след почистване. Симпатичната кутийка по същество представлява сапун за измиване на лице с активен въглен на корейската марка Caolion. Надя от Инфармация ми го беше похвалила и реших, че му е дошло времето. Никога не бях пазарувала от магазин Зоя (еко-био-веган и т.н), но пък търсех розова вода и по отзиви си купих на Alteya Organics. Страхотно свежо усещане, но ароматът е потресаващ.

Погрижих се добре за косата. От Златна рибка в Пловдив си купих шампоан на Philip Kingsley Falky/Itchy Scalp. Води се за чувствителен скалп и ми се отразява добре - не дразни и измива прилично. Пак за морето в Гърция си купих на тагадък от ДМ в Сандански този балсам за дълга коса на новата серия на ДМ Langhaar Madchen. Косата ми в момента е далеч от дълга, но за зор заман става - омекотява добре след солената вода на Егейско море. По препоръка на моя фризьор се сдобих с продукти на TIGI. Bed Head Blow Out е крем с блестящи частици, който се ползва като финиш. Малко е капризен като продукт, не се сработва с всички стилизанти върху косата ми - с някои от тях става на сняг. От серията Foxy Curls се сдобих с пяната и крема за къдрици - едни от най-добрите продукти, които съм използвала досега. Нищо общо с дрогерийните кремове и пяна. Пак по препоръка на Ванката за вакса за коса, реших да пробвам тази миниатюра от Balea - не знам как ще се сработя с този вид продукт, затова по-малко количество.
Продуктите за тяло разнообразих с няколко - Bilka пуснаха серия за бръснене и това е душ гел за бръснене Bilka Batist. Пак от Сарти забърсах двойка душгелове на Korres (тук е само единия, защото забравих къде прибрах другия😆). Избрах си с жасмин, любимият ми аромат след шоколадовия и кокосовия. Двата са за 6 евро. Воднисти са, доста неикономични, но доставят прекрасно усещане под душа. Странният спрей Laurence Dumont e спрей против обратен растеж на космите. Използва се след епилация. За съжаление, май ще се окаже безполезен продукт. Старият гел против целулит свърши и от ДМ се сдобих с този на Bioten. Със загряващ ефект е, пари много и кожата става ужасно червена, но антицелулитните продукти на Bioten наистина действат! Заглаждането на кожата е видимо, но не премахва напълно целулита, не го и очаквам. За всеки случай съм доволна от ефекта им. 
Използвам депилатоарни кремове за ръцете и този път се спрях на Leganza Lady с арганово масло (къде ли не го набутват този арган...). Ароматът му е типичният неприятен за този тип продукт, но наистина ги смъква за 5 минути. Все пак косъмчетата на ръцете ми са доста фини и това вероятно има значение. 
С кремовете за лице съм скромна. Balea Hautrein Anti-Pickel е овлажняващ крем против пъпки и несъвършенства - през този период имах някакъв outburst на лицето. И околоочен стягащ (ъ?) крем на Regal - предишният е вече към края си. Ще го видим колко "стяга". За всеки случай няма как да докара ефекта на ботулиновия токсин, слава Богу.
Любимата ми част - гримчета и лакчета! 
Течно матово червило на Aura Absolute Matte 613 Good Vibes - след разочарованието с Last Goodbye реших да дам шанс на тази прекрасна пепел от рози. За момента оправдава доверието ми - доста по-наситена е, не е водниста и с добър пигмент. Двете следващи са Avon Mark Epic Lip  - Extreme Mauve и Blushing Beauty. Това са първите класически финиши, които си купувам, от доста време. Червилата са с много прилично качество - наситени, равномерни, не се разтичат. Лимитката на Essence 03 Live, Love, Laugh е от серията Life Is a Festival. Много приятно на усещане червило, но ми идва малко светличко. Последното е Golden Rose Soft Matte 102. Цветът е блед нюд с розов подтон. Степен по Sahara Scale - 2.  
Миналата година от Палма си купих фондьотен на Kiko. Какво и къде съм гледала, не знам, но като се прибрах установих, че ФДТ е с една идея по-тъмен от кожата ми. Съответно ми потрябваха изсветляващи капки. Видях, че една от лимитираните серии Coast 'N' Chill имат такива и ги отнесох. Оказаха се доста полезен продукт - текстурата им е течна и се смесват идеално с фондьотена на Кико. 
Не устоях като видях тези сенки на Essence! Първо, котетата на капачката, после тези уникални розови цветове. Въпреки че имам 4 палитри с тенденция да стават повече, не замислих и за миг и ползвам всички цветове с голям кеф. Сенките са със страхотно за цената си качество. Разпрашават се повече, но са пигментирани и се блендват лесно, и са издръжливи - с база държат 12 часа без забележка при мен. 
От Avon, освен с почистващото олио за лице, се сдобих с острилка, база за сенки и фиксиращ грима спрей. Към момента съм ползвала базата веднъж и нямам още впечатления. Без фиксиращия спрей обаче не излизам. Дори и в края на работния ден всичкият грим си е на мястото. Доволно Лорчо.
      Това бяха покупките през април и май. А за юни и юли, направо не е за разправяне. Марш към летните покупки!

ХО!
        Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации