Днешният грим

      Yo!
        От едно известно време се опитвам да хвана добра светлина да си щракам творенията. Докато не се сдобия с някой Canon или Nikon ще има да си щракам... само в челна стойка не съм застанала (йога инструкторката ми би се гордяла!). Обаче днес установих, че стената с календата вкъщи върши перфектна работа за фон и е позиционирана на достатъчно добре осветено място. Та свалих календара, за да ви покажа днешното мазало. Този грим е пресъздаден по идеята на Деси, сестрата на моята гримьорка Бени. Научих техниката на семинара по грим, за който ще разкажа подробно в отделна публикация. 
        Та днес бях в розово - една разкошна рокля от Mohito, която дебнах сигурно 4-5 месеца да излезе на промоция. И макар отдавна да не съм малко момиченце, афинитетът към розовия цвят упорито не ме напуска. Днес реших да пропусна опашатата очна линия от вчера и да оставя очите с по-лек грим, за сметка на червилото, разбира се! 
Можете ли да познаете коя палитра използвах? 
Любимата ми Essence In Love With Rose. 
Каква е идеята тук? Да се получи subtle ефект, който е едновременно стилен, забележим, но има нещо дискретно в него. И за огромния ми клепач техниката се оказа сполучлива. 
Какво направих? Използвах два цвята. За подвижния клепач избрах бледия бежов телесен мат:
Нанесох го по целия подвижен клепач с двустранната четка на EcoTools. Леко опуших в свивката на клепача, като се постарах да не прекалявам с опушването извън свивката. За целта нанесох сивия мат...
...с любимата ми четка на NYX, която още драпа към новите неща през юни и юли. Внимателно после нанесох от цвета и по линията на миглите на долните клепач и свързах нагоре. Та в крайна сметка се получи това: 

А ето и другите продукти:
Лице
База: Maybelline Baby Skin
ФДТ: Kiko Universal Fit Hydrating Foundation 30 Warm Rose
Коректор: Maybelline Instant Anti-Age Eraser 01 Light
Пудра: MaxFactor Crème Puff (старата версия) 85 Light'N'Gay
Руж: Essence Satin Touch Blush 20 Satin Love 
Хайлайтър: Essence Girls Just Wanna Have Fun 01 Lady's Night
Вежди: Flormar  Pretty Eyebrow Shadow EB04

Очи
База за сенки: Avon Mark
Палитра: Essence In Love With Rose
Спирала: L'Oreal Lash Paradise 

Устни
База: Golden Rose Lip Primer
Червило: Flormar p312 (discontinued)

И всичко това запечатано с фиксатора Avon Mark!

Like it?

Ваша д-р Лорчо, пишман-гримьор

Коментари

Популярни публикации