Козметични забежки през юни и юли

Yо!
      Най-накрая успях да спретна новия batch през юни и юли и да понаваксам с новостите. Този път се поолях. Но толкова много изкушения, че просто нямаше на къде. 
През тези два летни (хм...) месеца освен, че се сдобих с откровени щуротии, си купих  и неща, от които имах нужда и които от дълго време исках да пробвам, но все имах нещо друго за доизползване. 
 Запасите ми от пляскала за тяло взеха, че намаляха и това трябваше да се поправи. От разпродажбата в Лили си взех Velnea body butter с бамбук и бадемово мляко, че даже го и отворих. Честно казано, не долавям нито бамбук, нито бадемово мляко, но ароматът е приятен, силен, но не химичен, а подхранването е прилично. Не е като тежките масла на The Body Shop (те са откровено зимни и за змийски сухи кожи), но като цяло мнението ми за продукта е положително. Balea Bodypeeling Icy Berry е нов продукт на линията на ДМ, а опаковката е сладка, макар и доста маломерна. Това е единият скраб, който купих. Другият е на Organic Shop захарен ексфолиант с кафе. Него си го купих след като се вбесих на летището в Атина, че служителите не ме пуснаха в самолета със същия скраб от тамошна аптека. Цената му в България е същата, така че повторих злополучната покупка. Уникален скраб, заслужава си отделна публикация. Да, обичам аромата на кафе и не пропуснах и крема за тяло от Avon Planet Spa. 
 От колежка си поръчах крема на Oriflame с авокадо, понеже трите крема за ръце в шкафа и двата в офиса ми са ми малко :). От намаленията на Balea в ДМ забърсах и пяната за ръце, която мирише на кекс, и малокалибрения лосион за тяло Melon Kiss, който също е нов продукт. Пяната за ръце не дава много хидратация, но усещането от нанасянето й след миене на ръцете е приятно. А лосионът за тяло дава много прилично за лятото омекотяване на кожата, даже май ми дойде в повече. А 100-те му милилитра са чудни за пътуване.
Пак от намаленията (много лесно ми бъркат в джоба) купих този русалски душ гел Balea Ocean Girl duschgel, привлече ме ароматът му. За пръв път си купувам спрейче за тяло, Avon Naturals Passion Fruit and Peony scented spritz беше на хубава цена. 
 В продължение на много години, докато живеех с родителите ми, майка ми поддържаше в шкафа малкото бурканче  Oriflame Tender Care - универсално омекотяващо кремче. Видях, че напоследък са пуснали повече видове, преди време беше само един. Сдобих се с крема с масло от червена боровинка. Ароматът му е уникален. Ще видим дали ще се представи толкова добре, колкото го помня - по стара българска традиция хубавите продукти или ги спират, или ги развалят.
 Останах само с пилинг почистваща маска и реших да напазарувам и други. За пръв път си купувам на Purederm маска, а пачовете за очи се изложиха. Дано тази с манго свърши някаква работа. Заедно с нея купих и на Victoria Beauty антистрес глинена маска, и се надявам тази да е по-читава, след откровеното разочарование от тази с авокадо. Пак от Oriflame поръчах на серията Love Nature гел маска за комбинирана кожа с краставица. 
 Отчетох се с два професионални продукти за коса - шампоан Alterna Bamboo Anti-Frizz от Parfimo и гел-олио Tigi Bed Head Screw It - и двата по препоръка на Ванката, чийто съвети досега работят безотказно.
С продуктите за нокти буквално се олях. За основа реших да опитам от новите продукти на Perfect и от Лили си взех базата кератин. До момента съм я използвала веднъж и не мога да дам читаво мнение все още. Другият продукт, който е на Avon и едвам се вижда, за което се извиняСвам, е разтвор против разслояване - от дълго време имам проблем и продължавам да търся решение. 
 И лаковете, ох, не можах да се сдържа - нещо съм се заплеснала по холограми, а за лош късмет на портфейла ми, открих лаковете на A-England. Ей го резултата:

Освен на A-England, не пропуснах и холограмче на Avon Cosmic Flush, както и на Catherinе Arley, които май не могат да се намерят никъде вече. Към колекцията добавих и Impala, Orfiflame и Essie. И сега трябва да си търся още една кутия.

Този път се отчитам с два парфюма. Oriflame Women's Collection Mystical Oud ми отнесе главата, когато го тествах в каталога им. Подминавах парфюмите от Avon и Oriflame с повдигната вежда от гимназията насам. Другият парфюм John Galliano Parlez-moi d'Amour го поръчах на сляпо от Parfimo само по пирамида и не сбърках. Не прекалено цветен, защото не обичам да ми мирише на китки, има известна сладост. 
     Уф, за малко да забравя. В Атина не пропуснах да вляза в NYX. Асортиментът им е същият като в нашите магазини и цените са доста сходни. Имаше промоция на моливи за очи и понеже нямам класически черен молив, грабнах един. Четките също ме изкушиха и една от тях се намери в кошницата ми. 
Моливът на първо ползване ми се стори доста твърд, но се "разработи". Дава наситена и плътна черна линия и не се размазва. Четката e NYX Pro Brush #17 - Crease или на нормален език четка за нанасяне на сенки в сгъвката на окото. Тази четка ми стана любима от първото ползване, направо гримира сама :) Използвам я не само за сгъвката, но и за опушване и всеки път резултатът е безупречен. 
      Толкова за новите неща. Август и септември са вече в очакване.

      ХО! 
      Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации