Autumn Picks #1

Yo, makeup junkies!
      Малко отсъствах, но след дъълга ваканция отвъд Антлантическия океан (ще разкажа и за нея), мозъкът ми е все още на компот. Времето беше хубаво, типично есенно. Някак си се радвам, че лятото преваля (не че изобщо дойде качествено...поне не и за София, за Пловдив имам известни съмнения, че пак се спря там :-). Есента на мен лично ми е по-"елегантен" сезон, особено по отношение на облеклата. Идва време и за грим в тъмни краски, който аз обожавам, но някак не мога да нося през лятото - светлите и ярки цветове, които избирам за облекло, не ми се връзват с тъмните мрачни такива на лицето - любимите ми тъмни землисти тонове и червила тип "току-що излязъл от ковчега вампир". 
Дойде време и за тъмните лакове. Преди рядко носех нещо различно от тъмно червено и тъмно синьо, но от известно време насам се заглеждам по все по-непривични за мен цветове. Като това странно OPI, носещо гръмкото име...
Лакът е типично желе, почти покривен на три пласта и със стандартна при мен издръжливост на OPI от 3-4 дни. Опитах да направя сандвич маникюр с него, но... двете ми леви ръце бяха на друго мнение. 
 Този лак от серията на Catrice ICONails ми е много любим за есента и като бонус издържа 5-6 дни (пробвано на едно пътуване в Лондон). И понеже напоследък залитам по блясъци се сдобих с едно Essie
Цветът е с фин шимър и не вади очи. По принцип лаковете на Еси се държат прилично на моите нокти, та ще видим този как ще се представи.
     Относно червилата, направила съм си две кутии - една за пролетно-летни червила и една за есенно-зимни. Ето какво използвам основно от нея:
 Любител съм си на матовите цветове и на мъртвешките такива. Тези герои съм ги показвала многократно по различни поводи. Абсолютни любимци, трайни, но доста изсушаващи. За степента на изсушаване - цък
 Това червило на Essence от лимитираната колекция Lights of Orient не е пълен мат, по-скоро е със сатенен завършек, но цветът му е убийствено тъмен на моите устни, затова отива в графа есенно-зимни.
 Друг вампирски цвят, който далеч не стои толкова светъл. Трайността му е доста suspicious, но поне не изсушава зверски. Това е един от онези цветове, които слагам веднъж през деня и не повтарям повече (затова винаги нося поне 3-4 с мен.)

Това червило на TIU беше...лимитирана колекция. Към него върви и молив за устни. Цветът е доста подобен на горния, затова не става за носене през лятото. Или става - но за готик събития. 
 Умирам си да нося винени цветове. Този NYX в нюанс Budapest кацна съвсем скоро в колекцията ми и вече му идва времето.
       През лятото не използвам прекалено тъмни цветове за очен грим през повечето време. През есента и зимата имам склонност леко да се оливам, най-често с...
 Makeup Revolution Iconic 3 ми е една от най-използваните палитри, много си я обичам. Особено последните два цвята. Срещала съм сравнения с небезизвестната Urban Decay Naked 3, но честно казано не ме е грижа особено доколко прилича на нея. 
        По отношение на очните линии съм откровен традиционалист и трудно се навивам на нещо различно от черно. Преди известно време обаче реших да си поръчам цветна гел линия на Avon.
Цветът отива към кралско синьо, но нанесен не изглежда ярък, а напротив, елегантен е. А и често се нося основно в тъмно синьо, та не сбърках с тази покупка.
    През студените сезони се налага да сменям и козметиката за лицето. Кожата ми от комбинирана преминава към обичайното си сухо състояние. Съответно кремовете и фондьотените, които обичайно са ми тежки през лятото, през зимата залепват отлично. 
 Особено тези два екземпляра. За BB крема на Bourjois Healthy Mix имах очаквания, че ще бъде лек, но не би. През лятото го усещах като маска. Трябваше да захладнее поне до под 20 градуса, за да не го усешам, докато го нося. Другият продукт с подобно въздействие е вече спреният ФДТ и коректор 2в1 на Essence. Хванах буквално последния влак за този продукт. Има доста сериозно по моите стандарти покритие и си е баш зимен продукт. В студеното време имам нужда от нещо с по-сериозно покритие, което да ми пази кожата. И като стана дума...
 За нощен крем съм си приготвила Avon Planet Spa Luxuriously Refining с черен хайвер (мхм, сигурна съм!). Парадоксално, все още не съм се спряла на дневен такъв. Любимият ми Pirin Dream е на привършване, а той се справяше отлично със задачата да подхрани кожата и да държи ФДТ. Трябва да разровя шкафа. 
      To be continued...

Ваша д-р Лорчо 


Коментари

Популярни публикации