American haul

Yo!
      От екскурзията до Щатите освен с множество впечатления се върнах и с множество покупки - за справка, тръгнахме с два куфара, върнахме се с три. Последният беше купен от Walmart, когато стана ясно, че не можем да се съберем. Купих най-големия, който намерих, и добре, че го сторих, защото средният (каквито са нашите два) нямаше да стигне. Та за пазара от Щатите правя отделен пост, защото иначе ще стане прекалено дълъг чаршаф.
       Още от първата Sephora, в която се набутах (там са на всяка крачка, не като при нас - в целия град два магазина), бях буквално като дете в сладкарница. Колко часове бяха погребани там... Разбира се, тамошните Sephora имат около три пъти и половина повече избор, отколкото при нас. Честно казано, леекичко се ядосах, когато видях на какви цени се продават нещата, които съм ги виждала и при нас - разбирам, че докато стигнат до Третия свят, пардон, България, стоките се оскъпяват, но въпреки това усетих леко бодване. А щатската Сефора не доставя до България.
 Още нещо - там, където се продават Rimmel, Maybelline, Revlon и L'Oreal стелажите са с размерите на една стена в DM и Lilly. Въздържах се от пазаруване там, като единственото, което не пропуснах, е течното матово червило на Revlon в нюанс Seduction. Цената му там е 7-8 долара. Разбирате ли колко сме прецакани?
В Ricky's видях стелаж на The Ordinary. Навсякъде чета добри отзиви за козметиката и се сдобих с тези три продукта - два овлажняващи крема за лице и един високопокривен фондьотен. 
    В Ню Йорк случайно минах покрай магазин на корейската марка Innisfree. Явно е бил открит наскоро, защото още се мотаеха рекламни постери за откриването му. Изгубих много време вътре, при 5 работещи каси имаше опашки с по 6-7 човека в индианска нишка. Аз се ограничих до небезивестните им маски за лице - чела съм добри отзиви, но, честно, мързи ме да поръчвам и да чакам. 
    Където и да успех да се набутам, се радвах на огромно разнообразие от продукти за коса, които даже не съм и чувала, че съществуват. И понеже мястото е кът (отнася се и за куфарите, и за шкафовете) се ограничих до:
   На Aussie триминутното чудо в Walmart струва... 3 долара. Другата марка Marc Anthony я виждам за пръв път, но когато видя "кокос" и "хидратиращ крем за къдрици", не прощавам. Като бонус, няма сулфати, парабени и фталати. 
    В дома на приятелката ни зърнах марката Aveeno, която се води еко, био... Вероятно си е щатска, продава се навсякъде на цени, близки до тези на еко-био-то в България. 
Този лосион е мини размер - 75 мл, взех го за проба и наистина овлажнява добре.
    На път за Щатите прекачихме на Schipol (Амстердам) - за това летище впоследствие разбрахме, че сме извадили голям късмет, че сме си получили куфарите в Бостън. Имахме 2 часа на разположение и веднага ги уплътних в магазина на Rituals. А това е резултатът:
Тези сладурковци умирисаха целия куфар през найлоновата торба, в която отлежаваха. 
    Трябва да си призная, че тайничко се ядосах, когато разгледах обстойно Сефора в Бостън, в Ню Йорк... такова разнообразие, нашата изобщо не може да се сравнява тамошните. Първо магазините са на всяка крачка - излизаш от хотела и се блъскаш в Сефора! Тръгваш по Freedom Trail  в Бостън и минаваш покрай Сефора! 

Не можах да се сдържа! Тази палитра я исках от много време, но докато дочакам намаление в нашата Сефора, накрая я грабнах от гринговците, при това на цена 27 щатски камъка. Цветовете са страшно пигментирани и издръжливи. 
Шест матирани цвята и три шимъра и всички са с перфектен пигмент - шимърите застават отведнъж, където им е мястото, не се точат, а матовите не са тебеширени и лесно се блендват. Огледалото не го ползвам никак, обичам си голямото.
Друга придобивка от Сефора е това мини на NARS - ружът е прословутият Orgasm, който се оказа ужасно розов! А бях останала с впечатлението, че е по-скоро прасковен, особено като му е такава опаковката (снимката отразява достоверно реалния цвят, за разнообразие). И понеже все пак бях решила да се сдобия с прасковен цвят, от CVS (аптека-дрогерия-хипермаркет) си купих Luminoso-то на Milani. Това вече може да се нарече топла праскова. Като бонус има лек, ненатрапчив шимър.
 Ако не бях си купила и торба червила, нямаше да съм аз. Tarte Festival си го купих от Ulta, заедно с ColourPop Times Square. Блогърско любопитство проявих този път - специално ColourPop бяха похвалени от блогъри, които следя, защо пък да не взема да ги пробвам и да спретна ревю по-нататък. За съжаление, от шестте цвята, които исках, в реалния магазин продаваха само един. Ще се поръчва, то се е видяло.От летището в Бостън си взех MAC Velvet Teddy за 16,50 долара - мноого хвален в пространството, а от Walmart този Ревлон Seduction, за 7. И като заговорихме за Walmart...

...се сдобих с 4 червила на Milani, също доста популярни на запад. Тях ги има в почти всяка аптека, дрогерия, хипермаркет и прочее и са на цени, колкото Revlon. Смело мога да твърдя, че течните червила са едни от най-добрите, които съм ползвала.
Още един блогърски любимец в нюанс Deep Bronze. Изпитах известни трудности да хвана цвета. Много нежна текстура, има аромат на...нещо какаово, шоколадово? Има и второ отделение с гъбичка, която нямам намерение да ползвам.
     Лаковете за нокти се представиха скромно този път:
В Ню Йорк имаше магазин на Кико. Понеже нещата са ми до болка познати, излязох само с това сладурско розово в цвят 017. От Ulta отнесох небезизвестния Seche, който е колкото полулярен, толкова и вреден, имайки предвид формалдехида вътре, но не го ползвам всеки ден. От аптека CVS се сдобих с Orly Beauty Essential - по неизвестни за мен причини тези лакове при нас се продават на много малко места, виждала съм ги по салоните за красота, но в Щатите се намират почти навсякъде и струват около 8-9 щатски камъка. 
      Не съм ползвала балсами и вазелини за устни от 1000 години, но откакто нося редовно матови червила, стана неизбежно. Затова се възползвах да си купя два балсама.
И двата съм ги виждала в България. И двата струваха по 3 долара - този на EOS го купих от CVS, а Burt's Bees от Target.
     И за финал, понеже и без това стана чаршаф:
Версията на Fit Me! за суха кожа. Защо, по дяволите, не го внасят? Този ФДТ ми стана любимец от първо ползване, а финишът му при мен е сравним с този на Estee Lauder Double Wear. Неудобство е, че няма помпичка, но ще го преживея. 
     Това са покупките от отвъд океана. Тези, които съм пробвала, заслужават самостоятелни ревюта, наистина са сполучливи. 
XO!
Ваша д-р Лорчо 

Коментари

Популярни публикации