Le козметично кошче

Yo!
    Когато видях датата на последната такава публикация, щях да получа припадък. И понеже е очеизвадно, че спазването на времеви периоди за празните опаковки никак не ми се получава, възприемам друг подход. Днес ще разкажа за empty-тата от лятото, сиреч юни, юли и август. 
     Сериозно, или трябва да започна да си купувам по-малко пляскала, или да започна да използвам по-интензивно. Как да устои човек на сладурските опаковки или омайващите аромати???
   Понеже съм непоправим заплес, съм забравила да снимам самостоятелно крема за стъпала Oriflame Cosy Moments - разбрах, чак след като изхвърлих нещата, но за сметка на това съм го изтипосала най-отпред. Кремчето не беше лошо, имам го от 100 години (Орифлейм май отдавна го спряха), но загряващ ефект не усетих. И омекотяване не усетих. Само аромат на канела. По същество.
   Започвам с двата продукта за коса:
Balea Med Ultra Sesitive има състав мечта за всеки капризен скалп - никакви сулфати, парфюми, силикони и прочее дразнители. На моят чувствителен скалп се отрази прилично. Използвах го за първо измиване преди специализираните шампоани.
Repurchase - да. 
Philip Kinglsley Flakey Scalp си го изпросих от магазин Златна рибка. Според производителя е за сух, лющещ се скалп. Не е с най-изчистения състав на света, но учудващо не издразни моята глава. Purchase - already done и се ползва интензивно.
Вече споменах, мисля, че се оказах с 4-5 продукта с аромат на кокос в склада. Не е проблем, защото душ геловете у наше село са консуматив и вървят доста бързичко. Душ гелът на Yves Rocher не ми хареса особено като консистенция, малко воднист ми дойде и ароматът му беше доста химичен. Repurchase - nope.
За сметка на това пък тази Nivea беше разкошна - някаква лимитирана серия, но също като кокосовия душ гел от редовната серия и този беше гъст и плътен и оставяше разкошно усещане върху кожата. На аромат също го бяха докарали. Repurchase - да, в случай, че го пуснат пак.
Интимния гел на Sebamed го ползвам за пръв път, въпреки че ми беше препоръчан от лекар преди доста години. Доволна съм - измива добре без да дразни. Repurchase - already done.
От грижата за лице, почти изразходвах Garnier Moisture Match, който се води гел-крем. Не ми хареса, не попиваше добре и не ставаше за база. Repurchase - no way! За мицеларния измивен гел на Balea мнението ми е на 180 градуса. Разкошен продукт. За трите си лева измиваше идеално, без засушаване и без размазване на грим. За съжаление е спрян (Грррр!). Repurchase - да, да, да, моля ви, пуснете го пак!

Само една маска за лице свърши този път - почистващата глинена маска на Victoria Beauty с авокадо. Първоначалните ми впечатления бяха "Бляк! Ужасна маска!". Ревизирах си позицията след второто ползване. Маската почисти добре и се отми... не много лесно. Оставам с малко смесени чувства към нея. Repurchase - твърде малко вероятно, при огромния избор на пазара. 
Лакочистителят на Ebelin е продукт, без който не оставам, откакто съм го пробвала. До момента най-доброто, на което съм попадала за 1,60 лв. Repurchase - да, сигурно за осми път. 
Този крем депилатоар на Elea уж за деликатни зони се справи много добре дори и на по-неделикатни.  Пробвала съм и други разновидност на Elea и бяха също толкова добри. Не дразни кожата, не щипе и премахва добре по-фини и по-груби косъмчета. Repurchase - да.
Спреят антиперспирант Noxzema го купих от магазин за паралелен внос. Марката е гръцка. Не беше нещо изключително, ползвах го лятото, не усещах неприятни аромати, но не бях и на 100% суха. Repurchase - надали.
Лю-би-мец! Втори продукт за целулит ползвам на Bioten. Този е гел с охлаждащ ефект. Видимо заглади кожата при моята крайно недисциплинирана употреба, разбирайте без целенасочени тренировки и режим на хранене. Repurchase - да, след време, когато пак ми дойде музата да ползвам такъв продукт.
Грим продуктите пак се представиха слабичко. Демакиаторът за очен грим на Balea с нищо не ме впечатли, по едно време се зачудих защо съм го купила. Не сваляше очен грим на 100%, особено по-тежки спирали, и беше мазало. Repurchase - не.
Спиралата L'Oreal Miss Baby Roll ми хареса като ефект, четка и устойчивост. Като всички спирали на L'Oreal при мен, издържаше по цял ден без ронене. Мисля, че и нея спряха, но съм виждала да се подмятат по 1-2 самотни бройки в кошовете с промоционални продукти из ДМ и Лили. 
От продуктите за орална хигиена вече ще показвам само онези, за които не съм писала или съм писала малко. Общо взето въртя едни и същи продукти, които работят за мен. Серията за пародонтални проблеми на Astera я ползвам от години и не я заменям. Astera Parodont Herbal е една идея по-слаба от Active и Stop, но върши същата страхотна работа и като бонус е по-приятна за използване. Repurchase - със сигурност.
      Това беше кашончето с празните опаковки за лятото. А есенното кашонче вече се напълни....

ХО!
Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации