183 days face baking powder collection - blink, blink!

Yo!

Както вероятно ви е известно, имам склонност към нарушаване на правила. По този повод, днес ще разкажа за една сравнително нова покупка преди да излезе следващия пост Bulgarian haul - като гледам с какво темпо подготвям постовете, докато я покажа, ще дойде зимата. А аз честно казано вече си я ползвам - и то с голям кеф.
Наскоро в България се появи още една марка на ДМ - 183 days. Каква точно символика се крие за броя дни (със сигурност не става дума за трайност на грима), нямам никаква идея. Тази марка колкото беше невзрачна в началото, като излезе, толкова напоследък гледам, че са накацали доста симпатични и хващащи окото нещица. Да ви кажа под секрет - погледнах последните палитри за очи - сенките са непигментирани, а цветовете са скучни. Вероятно нямаше да погледна и пудрата, ако приятелката ми не ми беше казала, че й трябва пухче за пудра, а пудрата с блестящи частици на 183 days си идваше директно с него. Така че отнесох пудрата на свой риск и й подарих пухчето.
Опаковка: Пудрата пристига в пластмасова опаковка, типична за този тип продукти прозрачна кутийка с цветна капачка. При покупката беше запечатана, така че нямам съмнения, че е неотваряна - върху перфорацията имаше прозрачно фолио. Отзад пише само на немски - разбира се, защо не... за който шпреха дойч, ок, а за нас, простосмъртните?
Нанасяне: Тъй като е това е loose powder или прахообразна пудра, моята практика е следната - отсипвам минимално количество върху капачката и го разнасям хубаво с четката вътре, туп веднъж (или два пъти) по четката да падне излишното и нанасям с потупващи движения. След което "измитам" с четката, както ме е учила Бени на курса по про грим. Пробвала съм с всичките ми 4 вида четки за пудра и резултатът винаги е супер - включително и с четката от Лидл за 4 лв, която е далеч от идеята за хубава четка за пудра. 
Представяне: Със суховата кожа като моята, винаги съм нанасяла пудра с една повдигната вежда на недоверие - защото пудра+суха кожа = брашно по лицето. Затова преди ФДТ нанесох добре овлажняващ крем и започнах с миниатюрно количество - резултатът беше съвсем леко матирана кожа с малко blink,blink! Останах приятно изненадана - пудрата не подчертава сухи участъци. Остава на мястото си през целия ден и не става patchy. Преди разнасяне изглежда така:
След разнасяне остава дискретен блясък. Върху лицето личи единствено на по-силна слънчева светлина. Честно казано не бих върнала малко повече блясък (сврачешки наклонности и източна кръв в едно), но и така съм доволна. Получавам нежен кадифен мат в комбинация с блясък на светло.
Направих експеримент да нанеса и по-голямо от обичайното за мен количество. Резултат - по-матирана кожа, но и повече блясък на светло. Обаче след някой и друг час започва да опъва в гънките (назолабиални например). В края на деня и в двата сценария изглежда толкова добре, колкото и при нанасянето - разбира се, изчезва в някаква степен, но равномерно, без странни и сухи брашнени петна.

Изобщо пудрата за цената си върши по-добра работа от очакваното. Оценката ми за нея определено е положителна. Виждала съм я във всеки магазин, в който има стелаж на 183 Days и струва, по спомени, около 7-8 лв.

ХО!

Ваша д-р Лорчо

Коментари

Популярни публикации