Avon Planet Spa Korean Charcoal Deep Cleansing Face Wash

 YO!

    Когато се оказа, че ще прекарвам повече време вкъщи, очаквах, че това би означавало повече време за странични активности (извън работните задачи, домакинската работа, задължителния спорт). Звучи логично - не се губи време в път до и от офиса, вечер не се прибирам скапана с единствено желание да се разпльокам на дивана, спестявам си нервите в трафика... Каква голяяма грешка! Оказа се че, имам двойно повече неща за правене отпреди (голяма част от тях не включват периодичните ревизии на всяко пространство за съхранение в къщата), пък и се възползвах от ситуацията да започна курс по немски, който планирам от отдавна, но за който, признавам си, все не намирах сили. Съответно блогът беше оставен малко на заден план, но не и окончателно забравен :) 
    Преглеждайки блогове напоследък, ми дойде музата да си погледна и моя. Пък и не е като да нямам за какво да разкажа. Пазаруването ми не беше афектирано от никакви "кризи". Засега.
    Днешната публикация е посветена на почистващ продукт.  Макар генетично да имам хубава кожа, понякога и тя има собствено мнение. Една изключително кофти комбинация - суха кожа и пъпки! В гимназията нямах и една пъпчица, напоследък обаче хормоналният фон е решил здраво да стачкува. За капак, тази година кожата ми е най-суха спрямо всички предишни. Затова и внимавам дори и как се мия. Продуктът, за който ще разкажа, е дълбоко почистващият измивен крем с корейски въглен на Avon от серията Planet Spa.


Много харесвам тази серия, макар повечето продукти до момента да са били тежички за моята все още млада и сочна кожа. Пробвала съм кремовете за тяло в кръглите кутии, една нощна грижа за кожа... Този измивен крем го ползвам от месеци всеки път, когато усетя кожата си по-замърсена, разбирайте не повече от 2-3 пъти седмично.
    Опаковка: Продуктът пристига в пластмасова сива тубичка с дозатор с количество 150 мл. Нищо особено, но дозаторите са ми най-удобни - помпичка, помпичка и малко е достатъчна за цялото лице. 
    Действие: Този крем има умопомрачителен сив цвят - заради корейския въглен.

Нещо стана много модерно да турят въглен в де що има почистващи продукти. Няма да излъжа, ако кажа, че си цапа мивката и поливането след него е задължително. Има приятна кремообразна консистенция със средна гъстота. Разнася се гладко като масло по лицето и не скърца - бидейки дълбокопочистваш очакванията ми бяха да премива, но не.

Кожата ми е добре почистена и даже леко матирана, но изсушаването е минимално. Усеща се леко, но няма дискомфортен опън, който се появява след други измивни продукти уж за суха кожа. Никога не пропускам протокола серум-овлажняващ крем-база за грим, така че пренебрегвам леката сухота в името на чистите пори!

       Цена и достъпност: Този продукт съм си го купувала на промоция (разбира се!)  за около 6-7 лева. Все още се предлага в каталозите. Има и пилинг маска от същия тип с корейски въглен. 
        Заключение: Доволна съм от измивния крем - за цената си върши изключително прилична работа. Ако кожата ми остане в това състояние, с най-голямо удоволствие бих си го купила пак, освен ако не намеря по-добър негов аналог. 

ХО!
Ваша д-р Лорчо



    

Коментари

Популярни публикации